maandag 9 juli 2012

LIFE / PHOTOGRAPHY at the beach

IMG_2434
Heerlijk weer dat het zaterdag was. Ik was vrij en dat betekende leuke dingen doen! Zon, zee ( of wel ja ... meer ) en strand tijd it was! En uiteraard was le camera ook bij de partij. Want ik vind van mezelf dat ik 'm overal - bijna - mee naar toe moet nemen. Gewoon, to capture all the good moments.
IMG_2431
IMG_2510
IMG_2619
IMG_2662
IMG_2668
FOLLOW : TWITTER // BLOGLOVIN // FACEBOOK // INSTAGRAM 

31 candy's:

Anoniem zei

Wauw, mooie foto's!
Je honden zien er echt lief uit!

Liefs xx

Maaike zei

Ik kom nu steeds vaker op je blog, en ik moet gewoon even zeggen dat je echt een hele leuke blog hebt. Je blog lekker persoonlijk en over de dingen die jij leuk vindt. I REALLY LIKE THAT.
Je foto's vind ik altijd erg leuk om te bekijken.
Ga zo door!.
xxMaaike
Ik ben nog niet zo lang bezig,maar het klinkt misschien heel slijmerig de manier hoe jij schrijft vind ik zo leuk ik hoop dat ik ook zo over kan komen. haha

Anouk zei

Wat een fijne plaatjes heb je geschoten! Heerlijk he zo'n vrije dag en ook nog eens mooi weer:)!!

Eline zei

Mooie foto's!

Amy zei

Mooie foto's!

Your Lifestyle Guide zei

Heerlijk zo met je voetjes in het water! Vrolijke foto's meid!

Unknown zei

awh die eerste hond! ♥

Delphine zei

Heel leuke foto's

Resy zei

Zaterdag was het inderdaad erg mooi weer, jammer dat dat nu weer over is.. Je hebt wel erg mooie foto's gemaakt!

Frauke zei

Leuke foto's :D

Naomi zei

Mooie foto's! Als je er iets mee wil doen, moet je even het laatste artikeltje op m'n blog lezen.

Liefs!

Sophie (www.myveryownlookbook.com) zei

Mooie foto's!

Xoxo

Nicole van Roekel zei

Wat ziet dat er heeeerlijk uit zeg! Jammer dat het mooie weer nu al weer voorbij is :(

Lifesplash zei

Aaah, is dat jou hondje? Wat een cute! <3 Mooie foto's trowens haha.

xxtherese1 zei

leuke foto's! :)

Floor zei

wauw, supermooie foto's, je kan echt mooi fotograferen !

liefs, xox

Anoniem zei

Super mooie foto's! ;d

Gerrianne zei

Wauw, prachtige foto's zijn het geworden! De laatste foto met het hondje is echt zo goed gelukt, super! Alle andere natuurlijk ook! :)

Charlotte zei

Wauw mooie foto's
dat hondje<3 lieeef
xx

Mariska zei

Strandfoto's zijn zo lovely ♥

Jorinde zei

Mooie foto's heb je gemaakt!

Cynthiiaa zei

Je maakt altijd van die amazing pictures girl!

Martay zei

prachtige foto's!

xo

Amanda zei

Mooie foto's!

MIRTE zei

Leuke foto's! :)

Unknown zei

Hele mooie foto sBedankt voor de reactie op mijn blog!X

Shakkablakka zei

Wat een leuke oprechte blog heb je! En mooie foto's hier!

Eyepolish zei

Ik ben jaloers hihi!

Eyepolish zei

Je hebt zeker een leuke blog! ik ga je van af nu volgen via bloglovin! <3

Barbara zei

Mooie foto's!

Anoniem zei

hahah idd wat een knappe hond die 2de!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC