zaterdag 14 juli 2012

DIARY week 28

DIARY
Wat een regenbuien he, deze week?! Not my cup of tea! Deze week begon met internet problemen, wat echt súpe rvervelend was en eindigde met regen. Leuk ... NOT.
En voor de rest. Nothing to say. Op naar de volgende week! 


links: schildpadje! Té schattig. Ik wil ook 'n schildpad.
rechts: dit is liefde. Mijn camera stuffies.
DIARY1
links: ieuw
rechts: Ja, ik sport hard. ( lees: ik Tweet, Instagram en Facebook dat ik sport. )
DIARY2
links: Dit is dan wél weer lekker - geroosterde boterham met aardbeienjam!
rechts: thee en taart voor Esmay. ( zus geslaagd voor autotheorie )
DIARY3
links: kaas stengels gemaakt! Bij nader inzien mochten ze wel langer de oven in, maar YOLO.
rechts: verandering is goed voor de mens. Helemaal opgeruimd en opnieuw ingedeeld!
Pictures
links: kick some ass @ zumba
rechts: gekregen van een oud vrouwtje terwijl ik kranten aan het doen was. I was like: wait, whut?
Pictures1
links: scrambled eggs met kaas als lunch, yammie
rechts: ik kon niet kiezen welke nagellak ik op wilde doen :( - dit is trouwens nog niet eens alles - 
DIARY4
links: gekozen voor H&M Lady Luck <3
rechts: dit is echt té apart drinken. Aloë Vera met citroen. Allemaal stukjes en al. Ik weet niet of ik het nu lekker vind of niet.
DIARY5
links: mijn appelbakje! :D
rechts: op bezoek bij lieve oma

FOLLOW : TWITTER // BLOGLOVIN // FACEBOOK // INSTAGRAM 

31 candy's:

Elana zei

Oeh, leuke plaatjes!
Liefs,
xx

Frauke zei

Leuke foto's ^^

Delphine zei

Leuke foto's, mooi lakje trouwens van de H&M

Ann zei

Leuke foto's !
Dat Aloë Vera drink ziet er echt apart uit ! Bijzonder..
x

Petra zei

Leuke foto's, je kamer ziet er leuk uit!
En ik heb zo een appeldoosje in het rood :p

xxtherese1 zei

leuke foto's! :)

StyleByBo zei

Wat een leuke foto's!

Lifesplash zei

Hey dat appelbakje zag ik net nog bij de Xenos liggen haha!

Pixels By Emilia zei

Ah zo leuk om te zien altijd. Echt bizar hoeveel nagellakjes jij hebt! Staat wel tof zo aan je muur :). X

superdivas zei

leuke foto's!
ik ben echt jaloers op je nagellak rek
X

Sabine zei

Oee leuke foto's!

Jesdiny zei

Je theebeker is echt superschattig!! Waar is die van?

Marlissa zei

Aah een schildpad!! Die wilde ik ook altijd hebben, maar dat vonden mijn ouders nooit goed:(

Resy zei

Die theebeker is echt heel leuk!

Amanda zei

Leuk dat jij ook een nagellak rek heb! Ik kan soms ook niet kiezen hihi

Debbie zei

Leuke foto log.... Ben je ook gelijk gaan volgen op instagram.

Eva zei

Ah je blog is echt leuk! Ik hou van deze posts!

Jorinde zei

Leuke foto's!

Kimberley(Sweetbeautylife) zei

Leuke Diary post! :) Altijd leuk om bij iemand anders foto's te bekijken ;-)

♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei

HI meid

Wat veel nagellak..
Mooie foto's welke soort camera heb jij .
Check mijn blog en laat een reactie achter

Gezellig weekend

Esmay zei

Jesdiny: Ik heb mijne van de Glamour! Kun je denk ik niet in de winkel kopen, ben ik bang :(

Fashion-LadyLovely: Ik heb de Canon 550D met een Tamron 18-200mm lens en de Canon 50mm lens.

Cynthiiaa zei

Wua, de nagellak van de H&M is echt gorgeous! Ik vind het appelbakje superhandig, bij mij zitten er altijd hele pitten in. ¬¬ Door boeken enzo, niet de appelpitjes. xD

Brechtje zei

Leuke foto's! Wat lief van dat omaatje! Je kamer ziet er echt leuk uit, ga je een keer een roomtour doen? :)

Littlefashiolista zei

wat een mooi kleurtje op je nagels!

Lin zei

Dat appelbakje, hoe tof!!

Gerrianne zei

De kleur op je nagels is echt 'pretty'! En al dat regen, bah. Zit ook niet mee! Dat je internet ook nog eens uitviel, mweh. Volgende week wordt hoop ik stukken mooier & ook op je verjaardag! Het moet gewoon. :D

Jenny / Rocknrollerr zei

dat appel bakje is echt geniaal!

Anoniem zei

Leuke foto's weer! :D Dat appelbakje heb ik ook, echt handig! :D

Juudith zei

Leuke piccs!! Dat appelbakje is leeuk!

Annabel zei

Leuke foto's heb je! Voor al het nagellak rekje vind ik leuk!

Mariska zei

Leuke foto's!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC