zondag 8 juli 2012

DIARY week 27

Pictures8
Even een update: internet ligt er bij ons uit, dus ik maak dit op een plekje waar ik anders nooit zou zijn. Dus ik moet van geluk spreken dat ik WiFi heb en dat ik dit artikel kan maken. Dus.
Ik hoop dat ons internet het asap weer doet want GRRR, it stressed me out. Haat. Aan. Ziggo.


EDIT: I'm bacccck. Of wel ja .. mijn internet is back.


links: hi
rechts: zoals iemand zei op IG: danoontjepowerrrrr
Pictures
links: SATC, ik heb 'n zwak voor Mr. Big & Carrie
rechts: op le fiets
Pictures1
links: lunchie
rechts: m'n zus en d'r bf waren 2 jaar samen = taart tijd.
Pictures2
links: zomer means blote benen. staat gelijk aan glad. #ontharingscreme
rechts: zomerse outfit
Pictures3
links: zwemmen
rechts: net chips. Maar dan gezonder, ghihi.
Pictures4
links: nieuwe oogschaduw van 'n limited lijn van éen van mijn favoriete merken!
rechts: nageltjes

FOLLOW : TWITTER // BLOGLOVIN // FACEBOOK // INSTAGRAM 

40 candy's:

Lydia zei

Ik dacht even dat je je benen héél dik had ingesmeerd met zonnebrandcrème, lekker slim weer. :P Ontharingscrème is handig, een stuk makkelijker dan scheren. Hopelijk is je internetverbinding snel weer hersteld. :)

MySuperSweetLife zei

Wat een leuke nageltjes!!! Mooie zomerse outfit!
Liefs

Delphine zei

Heel leuke foto's

Lifesplash zei

Gelukkig doet internet het weer, haha. Super leuk dat je zus en haar bff dat vieren, haha wil ik ook doen! :D En is ontharingscrème makkelijker dan scheren? :o

Danique zei

Leuk om weer te zien! Ben super erg benieuwd naar de oogschaduw!

Pixels By Emilia zei

Zo leuk om te zien altijd! Mijn internet heeft ook issues de laaste tijd, het valt om de minuut uit pff. Gelukkig is het bij jou opgelost :)

Bo zei

Hele leuke foto's!xx

xxtherese1 zei

is die ontharingscrème niet ontzettend brandbaar? ik bedoel dat je brandwonden krijgt enzo...

Lucy zei

Erg leuke diary, en coole nagels!

Anouk zei

Leuke Diary! Er staat bij jou ook altijd lekker eten in waar ik honger van krijg.. hmm, haha. Gave nagellak op de laatste foto!

Ellemieke zei

Gave nagels en mooie oogschaduwkleur! (:
Liefsxx

Cindy Van Dyck zei

Dat blauwe is fysio-tape voor mijn gebarsten teen!x

Sharon zei

Leuk artikel! En die oogschaduw, wauw!

Unknown zei

Leuke diary<ik vind die nagelijk echt gaaf!X

PinkFairy zei

leuk om te zien ^^ het is dus duidelijk zomer! ;)

liefdevoor zei

Die nagels blijven echt prachtig! :D

Lien zei

Wederom leuke foto's :)

Femke zei

Hele leuke foto's! Het blijft altijd leuk om te zien :)

Resy zei

Leuk om te zien.
Welke ontharingscreme gebruik je? En werkt die goed?

Esmay zei

Lifesplash: Scheren is misschien sneller, maar mijn benen zitten vol littekens van 't scheren, dus ik durf niet meer hihi!

xxtherese: Nee hoor! En als dat zo is, dan is die ontharingscreme niet echt goed .. denk ik!

Resy: Ik gebruik eentje van Veet, blauwe verpakking, met zo'n spateltje. Voor de gevoelige huid (of droge, don't know)! Werkt prima (y)

Your Lifestyle Guide zei

Wow, ze zijn echt mooi je nagels! Leuk overzicht!

Gerrianne zei

Je week ziet er weer toppie uit! Jij in je jurkje, toen scheen de zon nog. Where is he? Nergens meer.. Zo jammer! Je nagels zijn ook zo leuk gedaan & het taartje, nomnomm!

The Fashion Writress zei

Superleuke diary meid :) En je nagels zijn zo cute! Even een vraagje over die ontharingscreme; ben je er tevrede mee..? Ik wil graag overstappen op creme omdat ik bang ben dat ik stoppels krijg haha!

txxx alvast voor je antwoord :D en jaaaaaaa lief he die kat!! Kan nooit goed zijn die neus maar jeeeee wat een poepie hahaha

Esmay zei

The Fashion Writress: Ik ben er wel tevreden mee hoor! En ik krijg geen stoppels?!

Haha, écht he?!

Flo zei

Heerlijk! Ontharingscreme, best handig voor de zomer eigenlijk, prima idee! En leuke nagels!

Anoniem zei

Ik ben heel erg benieuwd naar die oogschaduw! Je bent echt een heel mooi meisje! :)

Lisanne zei

leuke foto's!
liefs

Jorinde zei

Leuke foto's. Zelf hou ik niet van ontharingscreme. Gebruik liever mijn scheermesjes met scheergel!

Amy zei

Blijft leuk om te zien dit! :)

Denise zei

Superleuk en je nagels zijn wauw!

Unknown zei

super leuke diary!

XOXO

Cynthiiaa zei

Mooie pictures weer, vooral de oogschaduw van je favoriete merk!

Nicole van Roekel zei

Leuke foto's weer, altijd leuk om dit te lezen op blogs! Die taart ziet er lekker uit zeg, zou mijn zusje ook moeten doen haha!

Amanda zei

Die oogschaduw ziet er mooi uit!

Joyce zei

ahh SATC - die heb ik vandaag nog gekeken. Blijft een leuke film!

Anoniem zei

Leuke foto's en ook het commentaar dat je erbij geeft hihi.

Liefs xx

Petra zei

Leuke foto's alweer :)
Die eerste foto is super super mooi!!

Anoniem zei

Leuke foto's allemaal! :D

Mariska zei

Hele leuke foto's!

Jennifer zei

Je zomeroutfit & nagels zijn super leuk!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC