zondag 15 juli 2012

GADGETS blog essentials

IMG_3500
Gotta love "gadgets". Ik kan er gewoon niet meer zonder. Addict, much? Nee. Ja. Misschien. Maar hoe kan ik mijn blog onderhouden zonder mijn lieverdjes? Precies: niet. En dat wil ik natuurlijk niet laten gebeuren, want mijn blog is mijn kindje. Jawel.
IMG_3453
Mijn Asus laptop is liefde. Hoe moet ik anders deze artikeltjes tikken? Don't think so dat ik dat in een bibliotheek of wat doe. Oke, niks mis met een bibliotheek, maar toch. Je snapt 't wel.
IMAG1090
Van mini digitaal ding naar een Canon 550D is écht een verschil. Want dit dit is zwaar. En dan heb je nog niet eens lenzen erop. Álles voor kwaliteit, je kent me.
Oh, ik ben #teamcanon, ja.
IMG_3397
Mijn eerste lens, die ik bij de Canon 550D kocht, als set (actie van MM). Fijne lens, deze Tamron 18-200mm. Lekker ver inzoomen en gewoon heel scherp! Wel zwaar. Maar dat heb ik dan voor lief.
IMG_3431
Een lichtgewichtje, ditte. En het lijkt wel of foto's met de Canon 50mm lens nóg scherper zijn dan wat ik gewend was van mijn Tamron lens! Dit is echt een musthave voor iedere DSLR gebruiker.
IMG_3467
Kun je een Hama statief een gadget noemen eigenlijk? Ach, ik kan dat. Voornamelijk alleen in gebruik als ik outfit foto's wil maken, maar toch onmisbaar.
IMG_3435
Niet de beste telefoon everrrr. Ik bedoel: iPhone ... Maar als je dat niet kan betalen. En op het moment dat ik mijn Wildfire S kocht was het de enige mooie smartphone. En ach, ik kan tweeten en Instagrammen enzo. Ook heel belangrijk. Niet specifiek voor de blog, maar whatev.

En eigenlijk ... was dat alles. En natuurlijk zijn wat programma's ook essentials. Zoals Picasa. En mijn notitieboekje. Maar da's niet super interessant. Vind ik.


FOLLOW : TWITTER // BLOGLOVIN // FACEBOOK // INSTAGRAM 

36 candy's:

Dina zei

Mij nototieboekje is onmisbaar!

Pixels By Emilia zei

Wat een leuk artikel! Laptop en camera zijn inderdaad heeel belangrijk hihi, al heb ik dan geen slr. X

Marjolein zei

Haha zeker de laptop en camera! En 50mm lens voor prettyheid, ik gebruik m'n kitlens echt nooit haha!

Frauke zei

Mijn essentials zijn redelijk gelijkaardig ^^

Lien zei

Leuk artikel. :)

Littlefashiolista zei

Erg leuk om te lezen! ik heb ook altijd mijn notitie boekje bij me!

Anoniem zei

heel leuk artikel!

Anoniem zei

Leuk om te zien wat je allemaal gebruikt! :)

xxtherese1 zei

haha leuk artikel, wel dure gadgets heb je! ik heb een nikon camera voor 100 euro en dat is gewoon een coolpix... maar op zich redelijke kwaliteit. Ik ga vroeg of laat natuurlijk wel een duurdere camera kopen, maar dat duurt nog eventjes.

Resy zei

Leuk artikel! Je hebt echt mooie gadgets

Eline zei

Leuk artikel, ik gebruik dezelfde lenzen, haha.

ST zei

Leuk! Ik ben jaloers op je spiegelreflex haha!

Simone zei

Leuk artikel !

♥ Evelien ♥ zei

Leuk artikel , mooie camera ♥

Juudith zei

Leuk artikel! Is je statief fijn? Ik ben opzoek naar eentje die stevig is en niet zo kapot is..

Gerrianne zei

Laptop & camera, dat is echt te nodig! Ennnn, wat ben ik nog ietsie pietse jaloers op jou pracht van de camera! Je bent er ook zo trots op na mijn idee! Ik wil er ook één, alleen eerst ga ik sparen! Eh - hey; als dat lukt!

Dorien zei

Fijn om te lezen! Zijn die lenzen van een ander merk dan Canon?

superdivas zei

leuk artikel!
die camera lijkt me heel fijn
X

Denise zei

Wat een superleuk artikel :). Team Canon, yeah :). Mag ik vragen wel statief het precies is. Ik moet ook nog een statief kopen namelijk.

Juliette zei

Leuk artikel, die camera lijkt mij idd ook fijn!x

Esmay zei

Judith: Ja hoor, harstikke prima! Gewoon een stevige, doodnormale statief!

Dorien: De eerste is een Tamron en de tweede is een Canon. Dat staat er ook bij. ;)

Denise: Yay, hihi! Heb het even opgezocht en het is een Hama Star 63!

Charlotte zei

Wauw heel erg leuk artikel! <3
Jou camera en lens.... jaloers!
x

Danique zei

Leuk artikeltje! Ik heb precies dezelfde camera en ik ben er nog iedere dag blij mee!

Laralaurentia zei

De 50 mm heb ik net gekregen voor mijn verjaardag ben er echt heel erg blij mee. Leuk om te zien welke gadgets je gebruikt, ga ik ook doen voor mijn website.

christian zei

omg ik heb de zelfde laptop haha!
xo
christian

Debbie zei

Ja die laptop en camera is hier ook onmisbaar geworden... net als mijn iphone,ja ik heb er dus wel 1 (verwend) lol

Fashiontornado zei

Leuk artikel!! En we kunnen inderdaad niet meer zonder de camera en laptop, haha

Lifesplash zei

Oh leuk om te zien! En ik vind je mobiel wel pretty hoor, HTC is na iPhone vind ik toch wel de beste. Way better dan mijn Blackberry zucht =(

lisanneleeft zei

Ik ga die tamron lens ook kopen! Ik heb nu een 18-55 lens (gewoon uit zo'n kit), maar ik wil toch wel verder inzoomen eigenlijk...

Leuk artikel!

Flo zei

Heerlijk zo'n mooie camera! Ik heb de 1000D, die is ook zo lekker, en ook niet zo zwaar!

Amber zei

Ik heb er nooit zo naar gekeken, maar zonder onze 'baby's' had onze blog inderdaad niet bestaan. Je hebt echt een mooie camera.

Elkaar volgen via Bloglovin'?

Liefs

Cynthiiaa zei

True, dat zijn dingen die je nodig hebt! Je camera maakt altijd gorgeous pictures, zo scherp. :)

Fenna zei

Mooie laptop en camera! :)
xx

Annabel zei

Super leuk artikel, ik ben echt jaloers op je mooie spulletjes hihi!

Liliane zei

Ik zou ook niet zonder mijn computer of camera kunnen, wordt het toch een erg lege blog ;)

Jennifer zei

Ik heb precies hetzelfde statief als jou haha. Alleen die van mij is niet zo handig met mn camera


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC