woensdag 18 juli 2012

LIFESTYLE healthy and yummie

IMG_3634
Gezond en lekker, helemaal mijn ding. Soms dan toch. Laat ik dan net deze koekjes gevonden hebben! Dit zijn Eve's Choice koekjes, verantwoorde koekjes. Vol met allemaal goede dingen, zoals vezels en vitamines en minder vol met suiker! Kijk, daar spitsten mijn oren wel.
IMG_3668
IMG_3655
IMG_3685
Schattig mini-zine wat je er bij krijgt! ( 1 bij elk )
IMG_3679
Er zijn 3 smaken: Lemon Green Tea, Rose Almond en Peach Prosecco. Het is ook op die volgorde op de foto's. Maar ... hoe smaken de koekjes? Wel, ik ben niet zo goed in smaak beschrijven. En ik dacht zelf dat ik Lemon Green Tea het lekkerst zou vinden, maar nee. Ik ben dan wel gek op de échte thee, maar niet op het koekje zelf. Op volgorde van mijn favoriet naar minst favoriet is Rose Almond, Lemon Green Tea en Peach Prosecco. Ik vind bij die laatste de stukjes perzik gewoon mweh. Dus.
En Rose Almond is bij mij zeker wél een re-buy, maar die andere 2 ... I don't think so.

Trouwens, qua calorieën en blabla zijn ze misschien net als andere koekjes, maar de ingrediënten zijn dus anders en gezonder. Just for the record.

Eve's Choice is te koop bij de C1000 voor €2.80, daar krijg je 3 × 2 koekjes voor.

FOLLOW : TWITTER // BLOGLOVIN // FACEBOOK // INSTAGRAM 

21 candy's:

Anoniem zei

Ik heb veel over deze koekjes gelezen, ik ga ze zelf denk ook een keer proberen! Geen rebuy voor jou zo te lezen?

Esmay zei

Kimberly: Rose Almond zou ik wél opnieuw kopen, die is yummie!

Barbara zei

Behoorlijk duur voor een pakje koekjes, maar ze zien er leuk uit!

Amanda zei

Vind ze erg duur!

Unknown zei

Best prijzig voor zulke koekjes. Maar ze zien er wel cute uit!

Daphne zei

Ik ben heel erg benieuwd naar de smaken! Kan me er niet echt een voorstelling bij maken haha.

ST zei

Nog nooit van gehoord, maar ben benieuwd, ga ze binnenkort ook maar eens halen haha!

Unknown zei

Haha, hoor er echt veel over xx

Lien zei

In België heb ik ze nog geen enkele keer gezien. :)

Rikst zei

Ik heb ze weleens in tijdschriften zien staan, ze lijken me heel lekker! Kan ik je ook volgen op gfc? Als ik blogs daarop niet volg 'verlies' ik ze zo gauw.. bad habits haha!

Esmay zei

Serendipity: Ja , dat kan! Ik heb de widget toegevoegd aan mijn layout!

Annabel zei

Hmmm ze zien er heeelijk uit :)

Laralaurentia zei

Grappig, ze klinken lekker. :)

Pixels By Emilia zei

Ah die verpakkingen zijn echt super! X

Cynthiiaa zei

De koekjes zien er wel leuk uit, ergens ook wel lekker, maar de smaken trekken mij niet. God, ik hoor alleen maar OREO, chocolade, dikke nomnom in mijn hoofd. ¬¬ BIGMAC FONDUE! xD

Anne vdh zei

Wat een gave verpakking! Ik zou ze alleen daarom al gekocht hebben! Mij klinkt Peach Prosecco wel juist erg lekker in de oren. Jammer dat hier in de buurt geen c1000 zit anders had ik ze zeker even geprobeerd! Ik ben echt een sucker voor voedsel in mooie verpakkingen haha

Lifesplash zei

Ik vind de verpakking echt aaaaadorable I lufff. Alhoewel ze wel prijzig zijn en de C1000 hier niet in de buurt zit. Boo-hoo. Ik vind dat doosje echt heel leuk en schattig en oh I adore haha. Ze spreken me best wel aan. :')

Unknown zei

Wauw, wat een leuke verpakkingen! Rose Almond lijkt me lekker :).

Chelles Blog zei

Die Rose Almond lijkt me wel erg lekker

Jennie from the Blog zei

ziet er chique uit voor koekjes haha! bedankt voor de tip, ga ze sowieso een keertje proberen!

Roos zei

Ik ga ze uitproberen, ben erg benieuwd!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC