vrijdag 20 mei 2011

personal: van gedachten veranderen

Image and video hosting by TinyPic
Ja, ik verander heel vaak van gedachten. Voor mijn blog, maar ook in het echte leven. Soms dan denk ik op het ene moment iets, maar dan zo, ineens, denk ik opeens weer iets heel anders. Tegenpolen van elkaar.

Zo had ik eigenlijk bedacht dat ik wel meer over beauty wou schrijven, maar eigenlijk.. Ik doe eigenlijk al best veel met het onderwerp beauty, en meestal zijn dat eigenlijk alleen maar reviews. En toen later bedacht ik me: Nee, dat doe ik niet.

Waarom niet?, hoor ik je denken. Nou ik zal het eventjes uitleggen: Mijn blog gaat over alles, niet specefiek over beauty, fashion, lifestyle of personal story's. Daarvoor heb ik gekozen omdat ik dat leuk vond, en ik vind dat ik me daar aan moet houden. Ik bén nou eenmaal geen beautyblogger. Ik zal en moet over alles schrijven, of jullie dat nou leuk vinden of niet.

Mijn site is meer een online dagboek, waar ik alles deel met de wereld. En daar hoort álles bij. En zo veranderde dus mijn gedachte. En zo zou het moeten zijn.

Hebben jullie dat ook wel eens?


With love.

5 candy's:

Myrthe zei

Ja, dat heb ik ook wel eens. Daarom begrijp ik het wel! Als je geen beautyblogger bent, dan is het ook best moeilijk om over beauty te schrijven.. xxx

beautyforgirls zei

Ik vind het juist zo leuk dat jouw blog zo varierend is. Het kan elke dag weer ergens anders over gaan.
Liefs, xxx

Juudith zei

Ik snap je helemaal.. Soms denk ik ook, zou ik meer gaan bloggen over beauty.. maar dan denk ik weer,,, neee nu doe ik van alles wat en dat vind ik eigenlijk veel leuker! Doe gewoon wat je zelf leuk vind en waar je jezelf goed bij voelt!

paula zei

Zeer herkenbaar! Leuke blog heb je trouwens. Wacht met smart op een artikel over je nagellak of make up stash. Of beiden natuurlijk!

Anoniem zei

Ik heb dat met makeup een paar dagen geleden vond ik makeup niet meer zo leuk & heb ik onwijs veel weg gedaan. Nu wil ik juist weer veel hebben pff.


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC