dinsdag 31 mei 2011

personal: gat in de hand, geld moet rollen, geld over de balk smijten

Hello, I'm Esmay and I'm a shopaholic. Hello Esmay, what is your story? Ik zal 's eventjes beginnen. Ik ben een shopaholic, ik zie iets en ik koop het. Al is het maar om de mooie verpakking. Ja, ik ben een beetje koopverslaafd.

Het zal je niet verbazen, maar morgen komt er alweer een shoplog online, want ik koop echt te veel. Of ik winkel gewoon te veel, een van die twee. Anyways, als er iets in de aanbieding is, of als iets er gewoon zó mooi uitziet dat ik het gewoon moet hebben dan koop ik het.

Misschien komt het wel omdat ik nu toch denk: Ik heb toch geld zat. En dat is op zich best waar, want eerder met alleen folders verdiende ik een stuk minder geld. Toen was ik op zich best zuinig, maar nu?! Zoals ik een vriendin citeer: Esmay heeft geld, dus Esmay doet duur,
omdat ik toen tweette dat ik best veel had gekocht voor best veel geld.

Hebben jullie dat ook, dat je een keer wat meer verdiende en dat je toen ook meer uitgaf?

With love.

4 candy's:

beautyforgirls zei

Ik geef ook veel te veel uit. Sparen blijft lastig. Hihi.
Liefs, xxxx

Myrthe zei

Leuk artikel ! Ja, dat heb ik ook wel eens gehad, haha. Dan koop ik elke week wel wat. :)

Elisa zei

Ik probeer nu een te sparen, het lukt wel een beetje, maar het gaat niet zo snel bij mij.

Britt zei

Nee, want ik krijg ongeveer 70 euro per week. Ofja, krijg. :p Ik krijg 10 euro zakgeld per week, maak schoon bij een kantoor voor 10 euro, verder werk ik 2 avonden in de week voor ong. 10 euro per keer en op zaterdag van half 9 tot 6 en dan krijg ik ong. 30 euro! Maar ik ga ook elke zaterdag avond uit dus dan gaat er ook wel veel geld doorheen! :p Leuke site! Liefs.


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC