dinsdag 17 mei 2011

beauty: catrice "new range" producten

Image and video hosting by TinyPic
Catrice was al een goed merk, maar nu al helemaal. Ze hebben namelijk (bijna) hun hele schap vernieuwd. Nieuw logo, nieuwe verpakkingen en nieuwe producten erbij. Daarom heb ik vandaag een review van een paar producten mijn favoriete budget merk Catrice.
Image and video hosting by TinyPic 
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Catrice Skin Finish "030 honey beige" compact powder €3.99

De verpakking alleen al vind ik er super mooi uit zien. Ik weet niet wat het is, maar het straalt gewoon iets van luxe uit. Hier kan ik echt wel uren over praten, maar de verpakking is gewoon mooi, punt.

De poeder zelf vind ik ook echt heel erg fijn. Ik gebruik hem nu alleen niet meer zo vaak, want ik heb ook nog andere poeders, maar ik weet wel dat 'ie mijn gezicht heel mooi mat houd gedurende dag. Niet de hele dag, maar toch wel veel beter als die Action poeder (die ik toen al geweldig vond, deze is veel beter!). Zeker een aanrader als je nog een fijne poeder zoekt.
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Catrice Liquid Liner "040 Go, Get Bronzed" eyeliner €3.79

De verpakking hiervan vind ik ook weer leuk, omdat het de kleur is van de eyeliner zelf. Zo zie je goed -als je er meerdere hebt- welke kleur je hebt. Anders moet je de hele tijd zoeken naar de kleur die je wil. Met deze verpakking heb je daar geen last van! Fijn.

De eyeliner zelf heeft zo'n harde punt, een beetje een stift. Dat werkt heel makkelijk want je kunt er hele dunne lijntjes mee zetten, maar ook wat dikkere. Ook blijft de eyeliner gewoon prima zitten. Al moet je natuurlijk niet door een heftige regenbui gaan.
De kleur op de foto vind ik trouwens minder mooi dan wat de eyeliner in het echt is. Ik zal zeggen: Ga gewoon naar de winkel, swatch hem, en koop 'm want ze zijn echt heel fijn!
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Catrice Ultimate Shine "070 It's Robin Wood" lipstick €3.99

Dit is een lipstick, die ik er erg mooi uit vind zien, maar zelf heb ik hem niet getest. Ik wist namelijk dat als ik hem ging gebruiken dat 'ie daarna toch alleen maar in mijn stash zat te verstoffen, daarom heb ik hem aan Josephine gegeven, omdat zij licht getint is, en bij haar donkerdere lipsticks mooier staan dan bij mij. Hier lees je haar review.

Hele fijne producten van Catrice, voor een laag prijsje! Natuurlijk zijn de prijzen wat omhoog gegaan bij Catrice, maar ik vind dat je er ook betere producten voor krijgt. Dus het is het zeker waard.

Wat vinden jullie van Catrice' nieuw assortiment?

With love.

4 candy's:

beautyforgirls zei

Die lipstick is echt prachtig. Leuke producten.
Liefs, xxxx

Myrthe zei

Leuke revieuws! Ik vind de producten in het nieuwe assortiment heel erg fijn. Vooral die poeder! <3 x

Lisaah zei

Die poeder van de action heb ik ook,
Als jij zegt dat ie beter is ga ik hem zeker even halen!

Josephine zei

Hihi, ik ben nog steeds erg blij met de lipstick! <3


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC