maandag 7 februari 2011

Personal: One thing that makes me happy

Image and video hosting by TinyPic

Elke dag doe ik iets waar ik me echt gelukkig van voel, en dat is.. Juist, bloggen. Ik kan er gewoon niet zonde. Ik heb het geprobeerd, maar nee. Ik kan het niet! Ik ben blij dat ik ermee begonnen ben, en ik zou ook niet snel meer stoppen.

Soms denk ik wel eens: Hoe zou het zijn als ik een jaar of 20 ben? Ben ik dan ook nog een 'gewone blogger' of verdien ik er dan geld mee? En waarover schrijf ik dan? Nog steeds persoonlijke verhaaltjes, of ook echt meer beauty? Ik zou het tot nu toe echt niet weten. Ik fantaseer natuurlijk wel eens. Hoe het zou zijn als ik met dit, wat ik nu doe, mijn geld zou verdienen. Lijkt me geweldig. Maar zo groot ben ik nog lange niet. Ik heb geen duizenden bezoekers per dag. Geen honderden comments op een artikel, geen inbox die megavol is. Maar dat maakt me nu nog allemaal niet uit. Dan maar geen honderden comments, dan maar geen duizenden bezoekers. Ik ben tevreden zoals het nu is, zoals ik nu ben. Want ja. Mijn blog ben ik. Misschien in de toekomst, maar daar kan ik tot nu toe alleen nog maar van dromen.
Mijn blog.

Love.

5 candy's:

Anoniem zei

Hahahaha, dat heb ik ook.
Leuk artikel.
Liefs, xxx

Yummy zei

Dat heb ik ook. ik hou van bloggen
en zal er niet mee stoppen ik ben al 19
maar wat als ik 24ben??
leuk artikel trouwnes

Evelien zei

Haha, 'hoe zou het zijn als ik een jaar of 20 ben'. Tja.. die vraag kan ik mezelf al een tijdje niet meer stellen ;) Maar leuk artikel!

Rosa zei

Heel mooi geschreven en je verwoordt het erg goed! het is natuurlijk leuk om je geld er mee te verdienen, maar zolang het bij je hoort maakt het niet uit!
x

Esmay (admin) zei

@ Rosa: Ik verdien nog he-le-maal niks en vind het wel prima zo. Ik vind het gewoon leuk om het te doen, enzo! En dat geldt vast ook wel voor jou =D!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC