donderdag 10 februari 2011

Personal: 5 Things that make me Happy

Image and video hosting by TinyPic 
Neeee, ik neem er maar 5 hoor!

Ik heb veel dingen waar ik vrolijk van word. Als ik even in een dip zit dan denk ik daaraan, en dan word ik vanzelf weer happy. En dat is echt heel fijn! Vandaag dus mijn 5 dingen die mij het meest happy maken. Ze staan trouwens niet op volgorde!


Blog
Ja, ik word gelukkig van mijn blog. Hoe gek het ook klinkt, ik word gewoon blij van jullie lieve, leuke, mooie reacties, en van die leuke mailtjes die ik krijg. Ook word ik gewoon blij als ik een blogpost af heb, en als ik dan weer aan een nieuwe mag beginnen! Kortom: Voor mij is mijn blog éen groot feest!

Beauty
Dit klinkt vast ook heel gek, maar dit is ook gewoon iets wat ik gewoon geweldig vind: Beauty. Ik ben dol op make-up, nagellak, maskertjes en weet ik veel allemaal. Dat vind ik gewoon superleuk om te doen. En als ik dat niet meer zou kunnen? Dan kun je mij denk ik van de grond afrapen, haha. Oke, zo ernstig is het niet, maar toch. Als ik het niet meer zou hebben zou ik echt verdrietig zijn!


Shoppen
Oh mijn god. Dat vind ik zó leuk. Winkels in, winkels uit. Dingen kopen en daar vervolgens weer superblij mee zijn. Alles uitstallen en het een paar dagen laten staan zodat je het kan bewonderen! =D

Twitter
Ja, ik word vrolijk van Twitter. Al die vrolijke tweets als ik me even niet fijn voel is echt leuk! Al die quote's ertussen door, en grappige dingen. Daarvan ga je je ook een beetje goed voelen. Ik twitter zelf echt heeeel erg veel, en het liefst ook elke 24 uur, maar dat kan natuurlijk niet!
I love Twitter. Pssst: Als je me wilt volgen, klik hier!

 
Familie/vrienden
Ja, dat is wel heel logisch toch? Zonder hun was ik niks. Wat moet ik dan doen in de les? Dan kan ik niet eens meer gezellig kletsen en lachen om wat we hebben meegemaakt. En kan ik ook niet meer gezellig naar hen toe. Dat zou me echt heel eenzaam maken!
I love my family and friends!

Love.

4 candy's:

Juudith zei

Leuk artikel dit!! opzich best wel verschillende dinge waar je vrolijk van word! Das wel handig!

Romy zei

Haha precies de 5 dingen waar ik ook happy van word :)

Anoniem zei

Hahaha, twitter :P
Blog is zeker een happy thing.
Liefs, xx

Rosa zei

Leuke 5 dingen, ik word van die dingen ook wel vrolijk!
x


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC