woensdag 14 december 2011

personal: starting again - challenge

Image and video hosting by TinyPic
Jep. I failed the challenge. En ik heb er best wel een beetje spijt van dat ik weer ongezond ben gaan eten. Want ik voel me gewoon veel beter als ik gezond eet maar toch doe ik 't op een of andere manier niet. Hoe erg eigenlijk, haha.

Dus, we gaan even weer beginnen met een schone lei. Even weer opnieuw, alles weggewist.Ik ga vanavond weer naar Zumba, dus even de calorieën weer er af werken van vandaag en gister etc. en dan ook afspraak maken voor een intake van fitness (komt dan wel een update over, misschien), dan kom ik weer helemaal op de goede weg, hoop ik. Dan is de formule ongeveer zo: sport + gezond eten = happy me.

Dit wilde ik jullie dus even vermelden. Ik zou er vanaf nu ook écht heel goed op gaan letten. Dus niet meer 's avonds een stuk gevuld speculaas of een roomboter staaf stuk. Hoe lekker het ook is: een appel of een manderijn is óok lekker én gezond. Win-win dus!

3 candy's:

beautyforgirls zei

Hahaha, iedereen heeft wel eens een dipje. Goed van je dat je het weer oppakt.
Liefs, xxx

Resy zei

Hier hetzelfde probleem, probeer steeds al dat snoep en lekkere maar slechte koek te laten staan maar het lukt me gewoon niet, pak het altijd toch weer...
Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik deze week nog gewoon mag leven zoals ik de laatste tijd doe (opzich gezond maar toch elke avond weer zo'n ongezonde koek) en dan vanaf 1 januari ook die slechte dingen laten staan en weer gaan hardlopen.

Juudith zei

haha volgens mij heeft iedereen dat!! Kan gebeuren ja!! You go girll!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC