donderdag 29 december 2011

round up: the year 2011

Image and video hosting by TinyPic
Tweeduizendelf was een mooi jaar. Waar in ik beslissingen heb genomen voor school, mijn blog en andere dingen. Misschien achteraf slechte keuzes, misschien achteraf goede keuzes. Maar weetje, it doesn't really matter. Want doordat je sommige dingen goed of slecht kiest, het maakt de persoon wie jij bent. Anyways, vandaag een kleine round up van wat voor leuks ik dit jaar heb gedaan, en wat blogposts die ik dit jaar heb geschreven die ik van mezelf wel okay vond. (Mag best gezegd worden, niet?)

This year: school
Dit jaar heb ik gekozen om Duits te laten vallen. En wat ben ik dáar blij mee, niet te geloven. Snap ook eigenlijk geen donder van dat ik dat ooit heb gekozen, maar ach. Ik ben er nu vanaf!

Image and video hosting by TinyPic 
This year: life
Vorig jaar heb ik een beslissing genomen om gezond te gaan eten en meer te gaan sporten. En dat heb ik nog best goed volgehouden. Ik voel me ook gewoon gezonder. Helaas is dat aan het eind een béetje in de soep gelopen, maar ik wil er toch wel weer tegen aan gaan in het nieuwe jaar. Toch heeft dit wel een paar veranderingen met zich meegebracht. Maar gelukkig alleen goede veranderingen!

This year: work
Ik vond het niet leuk toen Interlanden er besloot mee te gaan stoppen. Ik dacht echt: "Daar gaan m'n inkomsten!". Gelukkig heb ik nu weer een ander baantje (ochtendkrant), waar ik 10 keer zoveel mee verdien. Dat ik er vroeg uit moet was ik aan het begin al wel aan gewend, ik weet niet. Ik kan wel makkelijk vroeg op staan (als het moet..). En daardoor heb ik al veel dingen kunnen kopen die ik wilde hebben. (Nu op wishlist: Canon 550D 18-135mm lens)
Image and video hosting by TinyPic 
This year: blog
Beste beslissing evar: niet meer elke dag bloggen. Oke, ik "blog" nog wel elke dag, maar dat is dan meer reacties checken. Ik schrijf niet meer elke dag, en ik denk ook niet meer "er moet elke dag een post online komen". Gelukkig. Ik blog over wat en wanneer ik wil, en dat bevalt me harstikke goed. Je kan natuurlijk elke dag m'n blog bekijken, maar je kunt me ook gewoon volgen op BlogLovin. Dan komt het gewoon op je account te staan wanneer er een nieuwe blogpost is.

En toen moest ik zoeken in mijn archief naar mijn meest gecommende artikelen die ik zelf ook leuk vind van het afgelopen jaar. Ik ben dus eventjes weg. *zoekt in archief*
Image and video hosting by TinyPic 
(je kan klikken op de datum, dan ga je naar het artikel!)

Vrijdag 7 januari
Een blogpost met een boodschap. Een blogpost die ik nog steeds best goed vind.
Maandag 9 mei
Opruimtips. Ze blijven handig (ook voor mij, hihi)!
Maandag 20 juni
Dromen mag best soms toch?! Dat ze ook werkelijk uitkomen is weer een ander verhaal.
Vrijdag 12 augustus
Mijn nagellakrek waar ik nog steeds elke dag blij mee ben! Iedereen zegt er ook wel 's wat over als ze op mijn kamer komen! #leuk
Donderdag 24 november
Finally! Mijn dip-dye was gelukt!
Dinsdag 20 december
Rudolfje vermaakte zich op mijn nagels!

foto 1: Scheveningen // foto 2: Amsterdam //
 foto 3: Rotterdam // foto 4: Den Haag (Starbucks <3)

Follow: Bloglovin // Twitter // Flickr

3 candy's:

Naomi zei

Wijze woorden bezit deze post! En inderdaad, bloggen moet ook gewoon kunnen wanneer jij je er chill bij voelt. Dat is ook de reden dat ik de mijne begon, wilde vrij schrijven wanneer ik daar zin in had. Elke dag is zo geforceerd.

Aleida zei

Mooi en leuk jaaroverzicht, klinkt als een goed jaar!

Resy zei

Erg leuk om te lezen.
En zoals je zegt, bloggen moet geen verplichting zijn


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC