zondag 4 december 2011

challenge: doing healthy

Image and video hosting by TinyPic
Tijd voor een nieuwe challenge. Na éen maand geen nagellak op te hebben of 66 dagen niks te mogen kopen is het tijd voor iets nieuws. Ik ben namelijk toe aan iets nieuws. En jullie zijn vast wel benieuwd wat ik voor challenge ga doen, msischien weet je al wel iets door de titel maar ik ga 't jullie uitgebreid uitleggen/vertellen.

Ik heb namelijk best ongezond geleefd, en helaas kan mijn lichaam daar niet zo goed tegen (lees: paar kilo erbij.. :( ), en dat wil ik allemaal rechtzetten. Ik weet niet wat het is, maar met het gewicht wat ik had voel ik me gewoon wat gelukkiger, wat zelfverzekerder. En met die paar kilo erbij is het toch net wat van... mweh. Dus ga ik 2 maanden lang gezond eten. Ja, je leest 't goed. Twee hele maanden lang. Dat betekent a lot of fruit en groente! En stiekem vind ik dat helemaal niet erg.

Ik ga jullie natuurlijk mee nemen met mijn reisje door die 2 maanden. Met gezonde recepten, updates en alles er om heen. My journey starts right now.

7 candy's:

Resy zei

Heel veel succes!
Ik dacht dat het heel moeilijk was toen ik zelf besloot wat gezonder te eten, maar mandarijnen en appels zijn echt heerlijk! En bij mij vult het ook best goed. Wat ook lekker en gezond als ontbijt is crusli ;)

Nynke zei

Heel veel succes!

beautyforgirls zei

Zou je wat gezonde recepten willen plaatsen? Dat zou ik wel heel leuk vinden en past hier goed bij.
Liefs, xxx

Cariena zei

Ah ben benieuwd! Succes ermee en ik denk dat ik lekker met je mee doe *schuift oliebol opzij*

Ellen zei

Heel veel succes

Naomi zei

Zeker een aanrader. Ik hou van gezond eten! Ja, tuurlijk is chocola en wijn heel fijn, maar niks mis met gebalanseerd en gezond schranzen.

Tip: Als je 's avonds trek hebt om te snacken. Snij dan 1/3 komkommer in stukjes en strooi er een klein beetje zout overheen. Vorkje erbij en prikken maar.

Juudith zei

heulll veeull success!!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC