maandag 12 december 2011

trip: ice ice baby

Image and video hosting by TinyPic
Mijn ouders zagen in de krant dat er in Zwolle een ijssculpturen "show" was. En op een saaie zondag gingen we daar dus heen. Eerst lekker verkeerd gereden (in de krant stond dat het ergens anders was), dus thank God voor mobiel internet. Uiteindelijk kwamen we aan, en wát was 't koud! Maar goed. De foto's zijn niet zo amazing, maar mobiel kwaliteit eh. Ik wist namelijk niet dat we er heen gingen dus had geen opgeladen batterijen. Ik heb nog wel meer foto's, maar die vind ik niet zo heel goed gelukt.
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

3 candy's:

Josephine zei

Wow, dat is echt supergaaf! :O

Naomi zei

Wow, wel vet hoor! De foto's zien er alsnog mooi uit!

Juudith zei

Super tof! Ik liep er toelaatst langs en dacht nog.. Hmm ben wel eens benieuwd hoe t daar binnen is! Leuk dat je wat piccs post! Vond je t leuk? Ik wil misschien ook nog gaan


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC