maandag 6 februari 2012

column: forever alone leven

Photobucket
Een leven in mijn eentje, met niemand hoef ik rekening te houden. Ik stel het me even voor...

Een appartement, in het hartje van NYC, ingericht zoals ik dat wil. Gebroken wit, lichtroze en taupe. Met witte meubels. En een muur met een barok printje. En bloemen, schilderijen, de hele ratsebats. Oke, move on. Een walk in closet. Helemaal vol met mijn designer kleding, want hey: niemand die zegt dat het te duur is en dat je het niet nodig hebt. Jawel, I need designer clothes. Dus jurkjes van Dior en jasjes van Isabel Marant. Maar dan is mijn kast echt nog niet vol hoor. Daar horen schoenen bij. Niks zonder high heels. Het liefst van Christian Louboutin en Betsey Johnson, al is het maar voor die mooie zolen. En tassen! Niks is compleet zonder tas. Louis Vuitton en Longchamp. Dan is mijn kast ongeveer wel v.. NEE. Sieraden, ringen, horloges, kettingen, sjaals. Dat mag ik echt niet vergeten. Een outfit is niet af zonder sieraden. En dan, de badkamer... Helemaal voor mij alleen. Mijn make-up uitgestalt. MAC, Guerlain, Lancome. En helemaal niemand die zegt dat je al die spullen niet nodig hebt. Helemaal niemand.

Oke. Heel eerlijk? Het lijkt me ook wel wat dat als je thuis komt het eten al op tafel staat, iemand die mijn voeten masseert omdat ik een dag heen en weer hebt gerend (op high heels, hello!) om de deadline te halen van de Amerikaanse Vogue (Anna Wintour, je moet met pensioen, geloof me!) en iemand die met me meegaat naar de bioscoop omdat ik persé die romantische komedie wil zien. En nee, ik heb het hier niet over een roommate, a lá beste vriendin. Nee, ik heb het over een mannelijk persoon. But only time will tell...

Follow: Twitter // Bloglovin // Flickr

8 candy's:

belllezza zei

Ik woon alleen, maar wil het niet altijd blijven haha.

Anoniem zei

Haha komt wel goed!

Resy zei

Erg leuk geschreven!
Ben tot nu toe mijn hele leven (16 jaartjes haha) alleen geweest, lijkt me super om een lief vriendje te hebben.

Juudith zei

Leuk geschrevenn!! Achh der komt vast een keer een kerel voor jou.. tijd is een schone zaak =P Ik zat ook een dikke poos zonder vriend en dacht toen altijd lekker rustig, geen gezeur.. Totdat vriendlief m'n leven in kwam wandelen! haha

Milou zei

Super leuk! Haha beetje fantaseren kan geen kwaad, toch? ;-)

Vera zei

wat leuk geschreven!

Lien zei

Ik wacht nog steeds op mijn Prins op het witte paard. Maar hij mag nu wel stilaan gaan opdagen! ;)

Jolien zei

Superleuke post!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC