zaterdag 18 februari 2012

accessoires / parfum : 1 week met yours truly

Photobucket
maandag, 13-2-2012

Vandaag koos ik voor the biggie en voor een subtiel exemplaar. Mix en match, that's the key. Enfin, de grote is van de Primark. Een walhalla voor menig modemeisje! Het subtiele exemplaar is een echte zilveren, namelijk van Zinzi. Alhoewel ... niet dat het me iets uitmaakt of het nou echt of nep is, I will wear it.
Voor parfum had ik Nina Ricci op. Wat 'n heerlijke geur is dat toch. Fruity en schattig. Just like the bottle. <3
Photobucket
dinsdag, 14-2-2012

Ik had zin in mijn armour ring. Grungy, maar omdat ik ook zin had in wat chique's koos ik voor een simpel zilver dingetje. Een goedkoop prulletje, maar voor "erbij" kan 't prima. De armour ring is trouwens van de Bijou Brigitte en die andere ... I have no idea.
L'Occitane Fleur Cherie is voor mij betreft nog steeds een top geur. Blijft ook mega lang zitten trouwens, dus daar had ik wel zin in op deze dinsdag.
Photobucket
woensdag, 15-2-2012

Ik hou van uiltjes ringen. Much! Dus vandaag : mijn uilenring van Sieradenkistje. Ik vind 'm echt adorable, dus die ging vandaag om mijn vinger. Om de andere hand ging deze strikjesring. Om even in de schattige bui te blijven hangen, weetjewel. Deze komt van de Claire's. Als je van gekke ringen houd moet je daar écht kijken.
De parfum van vandaag was Harajuku Lovers "Music". Het is echt een delish geur, die ik eigenlijk elke dag wel op wil. Beetje als snoepjes. Maar niet elke dag is een gelegenheid om daar naar te ruiken, helaas.
Photobucket
donderdag, 16-2-2012

Jullie hebben mijn ringen eigenlijk al gezien in de outfitpost van gisteren. Maar de foto was niet heel duidelijk en hier zie je de ringen toch wat beter, trés importante! Mijn double ring komt van Fashionmania, een leuke webshop. Hij was er maar in éen maat, en hij was te groot. Gelukkig is dat op te lossen met een beetje plakband. De andere komt van 't Kruidvat. Daar koop ik eigenlijk nooit ringen, maar hey : eens moet de eerste keer zijn!
En nu denk je vast : waar is de parfum? Wel, ik was die een klein beetje vergeten. Ik had namelijk een béetje haast, dus helaas. Geen parfum vandaag.
Photobucket
vrijdag, 17-2-2012

Beetje mijn signature outfit vandaag ( rode broek, oversized trui ) en dat schreeuwde om mijn snorrenring. Om het een beetje op te leuken, weetjewel. Deze ring komt van een webshop genaamd Sieradenkistje. Leuke sieraden voor een prijsje waar je halleluja tegen zegt! Verder geen extra ring of andere sieraden - ben niet zo van andere sieraden -.
Parfum is een mixje, namelijk van DKNY Delicious Apple en Bourjois Clin D'Oel Cosmic Girl. Die Bourjois parfummetjes kun je trouwens niet zo easily in Nederland kopen, maar volgens mij in La France wel!

** als ik twee ringen draag, dan is de ene om de ene hand
en de andere om de andere. Ik draag nooit ( en dan echt nóoit ) twee ringen om éen hand.

Follow: Twitter // Bloglovin // Flickr

5 candy's:

Josephine zei

Dit is echt een leuk artikel, vaker doen :D Ik wilde ook zoiets doen, maar dan met outfits, maar dan had ik dan net een dagje gemist.

Dorien zei

Leuke foto's, die ring op de eerste foto is echt super tof ;) ! Over je parfums kan ik moeilijk een oordeel geven want de meesten ken ik niet. Alleen die eerste Nina Ricci heb ik ook en vind ik echt zalig ;) !

beautyforgirls zei

Wat een leuke ringen.
Liefs, xxxx

Juudith zei

De verenring en die laatste ring zijn echt zoooo tof!

Chantal zei

Wat een gave sieraden! Ik hou er ook van. Die verenring en de snorren ring die heb ik toevallig zelf ook <3!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC