maandag 26 september 2011

persoonlijk: rotterdam dairy

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
  1. treinen - we moesten eerst van Ommen naar Zwolle en toen van Zwolle naar Rotterdam Alexander, totaal: 2 uur! ik moest er natuurlijk al vroeg uit voor kranten, maar we gingen kwart voor 7 al weg met de auto, en de trein van Ommen vertrok om kwart over 7. auch.
  2. op de plaats van de eerste bestemming: Rotterdam Alexander, voor de shoppingmall Alexandrium voor natuurlijk...
  3. de Primark!
  4. na de Primark nog even verder shoppen in Alexandrium, onder andere naar de New Yorker.
  5. wachten op de trein voor Rotterdam Centraal, om daar ons shoptripje verder te gaan!
  6. lopen naar Rotterdam le city.
  7. kleine stop tussendoor: in een supermooie McDonalds!
  8. en weer verder shoppen. mensen die in Rotterdam en omstreken wonen die kennen deze plek waar ik sta vast wel!
  9. kleine outfit in de Bershka!
  10. asociaal zitten in de trein, zo moe! dit is de trein van Rotterdam Centraal naar Amersfoort (en verder), maar wij moesten er in Amersfoort uit.
  11. wachten in Amersfoort op de trein die naar (langs) Zwolle ging, zodat we in Zwolle weer naar Ommen konden.
  12. moe maar voldaan genieten van het zonnetje in de trein. het was een hele leuke maar ook hele vermoeiende dag!
Shoplog soon-ish!

Excuses voor de foto's. Ze zijn met mobiel gemaakt dus niet van allerbeste kwaliteit.
Dat komt omdat ik niet de hele dag met een camera ga lopen rondsjouwen
en wel met een mobiel haha!

4 candy's:

Moniek zei

Ik ben benieuwd naar je shoplog :)

Resy zei

Ben benieuwd naar je shoplog!

beautyforgirls zei

Leuke foto's, ik vind dit een leuk artikel.
Liefs, xxx

Milou zei

Oeee shoplogg!! Leuk dagje lees ik. :D


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC