dinsdag 6 september 2011

beauty: max factor elexir collectie

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ageless Elixir Foundation + Serum 2 in 1 "45 Warm Almond en 75 Goldon" €15.99

Foundations, altijd lastig om te testen vind ik. Maar ik moet zeggen dat ik deze foundation trés prettig vond (en vind). De handige pompflacon is natuurlijk al een pluspunt. Maar wat ook erg fijn is, is dat er een serum inzit, en dat voelt erg prettig op mijn huid! Ook zit er SPF 15 in, wat ook een pluspunt is. Als je de foundation er uit pompt komt er een geur je tegemoet. Je moet er maar van houden, ik vind het niet zo erg. De foundation geeft medium dekking, niet super heavy maar ook niet doorschijnend. Of 'ie echt werkt tegen rimpeltjes weet ik niet, want mijn jonge huidje kent geen rimpeltjes, gelukkig!
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Elixir Lipstick "894 Raisin" €12.49

Lipsticks, ik draag ze niet heel erg vaak, tenzij het een my lips but better kleurtje is. De verpakking van de lipstick is in ieder geval mooi. Gold diggah! Maar de lipstick zelf ook met die mooie, welbekende X erin. Wel jammer: frosty finish. Dit kan een lipstick maken of breken. Meestal vind ik het een beetje oudbollig staan. En dat is bij deze helaas ook het geval. Gelukkig hebben ze nog een aantal kleuren en daarvan hebben sommige wel een cream finish, dus er zit vast nog wel een mooie bij!
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Colour Elixir Lip Liner "16 Brown n Bold en 04 Pink Princess" €8.99

Lippotloden gebruik ik eigenlijk nooit. Ik ben er te lui voor, en omdat ik ook weinig lipstick draag. Ik zou dan eigenlijk ook niet goed weten of deze nou goed werken of niet, want ik heb er niet zo heel veel verstand van. Ik weet wel dat ze superlang blijven zitten, en ze maken mijn lippen wel wat droog, misschien is dat fijn want daardoor blijft de lipstick langer zitten, maar minder fijn voor mijn lippies. Van de bruine kleur vind ik het jammer dat ik die niet op mijn ogen kan gebruiken, een perfect bruin choco kleurtje. Die roze is erg mooi in combinatie met de roze lipstick!

Het is een fijne collectie met producten, en ze liggen - als het goed is - nu in de winkel! Vooral die foundation is een aanrader, want én goede, medium dekking én anti age. Al heb je dat misschien nu nog niet nodig. Natuurlijk zijn de prijzen niet heel laag voor een drugstore merk, maar dat zijn we nu eenmaal wel gewend van Max Factor!

Voor sommigen is Max Factor not done, want ze testen helaas op diertjes.
Maar ik maak me daar niet echt druk om - het klinkt misschien heel lullig -
want ik eet ook vlees en draag echt leer. Het is wel zielig, maar ja.

2 candy's:

Josephine zei

Oooh, de lipstick is echt mooi en de lippotloden ook, die zijn prachtig. <3

beautyforgirls zei

Ik ben heel erg benieuwd naar de foundation.
Liefs, xxx


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC