maandag 11 april 2011

Personal: My day in Amsterdam

Mijn dag in Amsterdam was in een woord GEWELDIG! Ik vond het gewoon supergezellig, gewoon lekker winkelen en doen. Oke, soms dacht ik echt van: Neeee, niet alweer naar de H&M, want ik werd er helemaal gek van haha.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Het is namelijk zo: Hun zijn helemaal dol op kledingwinkels en schoenen en weet ik wat allemaal, maar dat ben ik helemaal niet eigenlijk. Ik wou het liefst naar MAC of MUS, maar dat wouden hun niet. Gelukkig 1 vriendin wel, die zie je hierboven op de foto's! :D

Image and video hosting by TinyPic 

Mijn overheerlijke Mc Small Wrap Honing Mosterd. Echt zoooo lekker en had ik al best wel lang niet meer gehad. Love it. Dit ga ik zeker een keer thuis maken!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Winkels waar je écht heen moet in Amsterdam
Girlzzz, ROXY, Make Up Store, MAC,
H&M Flagshipstore, de Bijenkorf

Volgende keer als ik naar Amsterdam ga wil ik een van jullie mee,
dat we lekker úren kunnen rondsnuffelen in de MAC en in de MUS!

Love.

2 candy's:

Anoniem zei

Zo te zien heb je een leuke dag gehad. Er zitten inderdaad teveel H&M's.
Liefs, xxx

Liesewiesje zei

Leuke foto's, I heart Amsterdam :D


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC