maandag 4 april 2011

Beauty: "Low-end Banned Challenge" #4


Het is weer aan het eind van de maand, en dan doe ik altijd 2 dingen. Ik show jullie mijn nagels én ik geef jullie een update van mijn "Low-end Banned Challenge". En ja, die heb ik nog steeds. Want als ik die niet had had ik nu al een stuk of 10 goedkope dingetjes erbij waar ik toch niks mee deed. Dus eigenlijk ben ik best blij dat ik dit op mijn site moet laten 'zien', want zo kan iemand me tenminste in de gaten houden, haha!

Hoe gaat het?
Ik vind het wel steeds moeilijker om me er aan te houden. Vooral als er dan van die acties zijn, dan heb ik toch het gevoel van: "Aah, dat ga ik kopen!" Maar dat kan dan even niet. Ik weet dat het best wel 'kan', maar ik wil het gewoon niet. Want dan zien ik bijvoorbeeld weer een stash filmpje met allemaal dure producten, dan denk ik: "Dat wil ik ook!", en dat houd me dan weer gemotiveerd. Ik ga dus gewoon door!

Wat heb je al gekocht?
Ik heb wel een Essence nagellakremover gekocht, maar die vind ik fijn, en daar ga ik écht niet zoveel geld voor uitgeven, want dat vind ik zonde, omdat ik het best wel vaak gebruik. Maar ik heb ook een Maybelline SuperStay 24H concealer gekocht, ja, echt waar. Ik wou hem al toen hij net uitkwam, maar toen stelde ik het steeds uit. En nu heb ik hem eindelijk! En eerlijk gezegd kan ik er nu niet meer zonder, hij is echt zo fijn. Dat was dus zeker een goede koop (én ik heb hem gekocht met 25% korting, áltijd goed).

Wat is je wishlist?
  • Maybelline  Superstay 24H foundation
  • Maybelline Superstay 24H concealer
  • Maybelline Dream Matte powder
  • Rimmel Sugar Pink blush
  • GOSH Giant Sun powder
  • GOSH Pressed Bronzing powder
  • GOSH Velvet Touch foundation primer
  • Zoeva Bamboo set
Wel weer wat dingetjes weggehaalt van mijn wishlist!

Zo, weer wat weg gestreept! Wat een fijn gevoel. Dit is trouwens mijn wishlist voor het "hele jaar", want ik ga 9 april naar Amsterdam en ik moet natuurlijk wel wat van MAC kopen, haha!
Maar daar komt nog een artikel van.

Love.

2 candy's:

Anoniem zei

Hahhahaha, ik ben heel benieuwd.
MAC(L)
Liefs, xxx

Fleur zei

Wat goed dat het goed gaat! :D


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC