zondag 17 april 2011

Beauty: Mix and Match


Nagellak mengen. Het kán. Dat bedacht ik me opeens toen ik een rot topcoat van Essence had weggegooit. Ik heb hem weer uit de prullebak gevist en in mijn 'stash' op zoek gegaan naar leuke kleurtjes die je met elkaar kon mengen. En wat komt er uit?

Dát dus. Ik heb een roze-achtig lakje van MAX gebruikt een een zilveren van Pupa. Ik vind het zelf eigenlijk wel een leuk kleurtje. Roze met een zilveren glitter erin. Oke, niet heel speciaal, maar dat maakt me eventjes niet uit. Het is gewoon om te proberen!

En nee, dit lakje ga ik niet gebruiken. Ik vond het niets voor niets een rot topcoat. Er staat namelijk op Quick Dry. Nou dit is álles behalve quick dry... Na een paar uur zijn je nagels nog niet uitgehard. Het moet niet gekker worden! En toen het nog een 'gewone' topcoat was dan kwamen er allemaal bubbeltjes in je nagellak, en was je mooie gladde nagellak dus verpest.

Essence Quick Dry topcoat €1.69
MAX "Peach" €0.45
Pupa "Crack Base Zilver" €11.90 (krijg je de zwarte crack er ook bij)

Do you like it or not?

Love.

3 candy's:

Romy zei

Haha, grappig =)

Anoniem zei

Hihi, wat creatief.
Liefs, xx

kelly zei

Ik wil eigenlijk wel een swatch zien [a]


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC