zaterdag 22 januari 2011

Personal: I want to go to..?

Image and video hosting by TinyPic 
Al jaaaáren lang heb ik de droom om ergens naar toe te gaan. Om de wereld te verkennen, te kijken en het in me op te nemen. Om er geweldig te kunnen winkelen, mensen leren kennen, maar waar? Vandaag mijn lijstje waar ik allemaal heen wil!

Mijn droom is om later een jaar of wat naar New York/London/Parijs te gaan om daar te gaan werken. Lijkt me geweldig. En omdat ik waarschijnlijk iets met kinderen wil gaan doen, lijkt het me heel leuk om au-pair te worden. En als de kinderen een keer thuis willen blijven, kun jij lekker gaan winkelen, toch? :D

En waarom ik London en Parijs heb weggestreept? Omdat New York toch wel een stad is waar ik nog altijd heen wil. De drukte, de mensen, de winkels. In een woord: Wauw.
Ik kan het niet goed uitleggen, maar als ik een skyline zie van New York dan denk ik echt bij mezelf: Ik wil, nee ik MOET, daarheen!

Waar wil jij nog graag heen in je leven?

Love.

6 candy's:

Juudith zei

Leeeuk!! Hoop voor je dat je er een keertje mag komen!! Ik wil graag nog een keer na Florida!

Juudith zei

ik heb je getaggt ;)

Liesewiesje zei

Wel, New York is een plaats die ik eindelijk heb bezocht na jaren ervan gedroomd te hebben om te bezoeken en nu zou ik graag nog Florida en Los Angeles willen bezoeken :) Plus Canada, Nieuw Zeeland, Australië, Egypte, Italië, Thailand en nog wat meer denk ik :p

Hoop dat je binnenkort eens naar New York zal kunnen gaan ;)

Anoniem zei

Hahaha, ik wil zo graag een keer naar New York, Californië, Hawai en nog veel meer plaatsen. Heerlijk reizen. Gelukkig ga ik in mijn beroep lekker veel reizen. Echt een pluspunt.
Liefs, xxx

Rani zei

Omg, ik deel dezelfde droom! Er is echt GEEN KANS dat ik in België blijf wonen later! Ik wil de wereld leren kennen! Ik wil naar New York, London, Rome, Griekenland, Egypte... Haha! :D

Anouk zei

Ik wil sowieso een keer naar New York toe, maar dat is wel erg uur dus dat duurt nog wel eventjes. En verder wil ik nog een keer naar een echt mooi tropisch gebied met een compleet andere cultuur dan hier. Ik heb nu geen bepaalde voorkeur naar een gebied.


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC