zondag 2 januari 2011

Personal: Goede voornemens


Het jaar is natuurlijk om, en dat betekend ook weer: Nieuwe goede voornemens! Ik moet je zeggen, ik hou me er eigenlijk niet echt lang aan. Maar dit jaar ga ik het gewoon weer proberen! So wish me luck.

1. Gezonder eten
Ik eet niet veel fruit, terwijl dat heel gezond is.
Ik moet van mezelf dus zeker per dag wel 1 ding eten!
2. Nog meer bloggen.
Oke, ik heb elke dag dan wel een artikel, maar ik wil nog meer geen bloggen, omdat ik het gewoon leuk vind. Ik vind het leuk om te schrijven en te fotograveren!

3. Mijn nagels goed verzorgen.
Ik lak ze wel, maar ik verzorg ze niet zo vaak. Dus vaker verzorgen. Gewoon elke avond in bed met Catrice en Trind. Ben je maar een paar minuutjes mee bezig!
4. Nog beter mijn best doen op school.
Ik doe wel mijn best, maar opzich mijn cijferlijst was niet zo heel erg goed.
Daarom wil ik nog beter leren, al is het maar voor een so. En jullie denken dan: Huh, maar meer bloggen was toch ook een goede voornemen? Ja, maar ik kan dat allemaal vast wel combineren met elkaar!

En dat was mijn goede voornemens lijst wel weer.
Wat zijn jullie goede voornemens?

Love.

5 candy's:

Anoniem zei

Ik heb dit jaar geen goede voornemens. Ik ga er leeg mee in.
Hihi.
Liefs, xxx

Bente zei

1,2 & 4 worden denk ik ook mijn goede voornemens, maar ik betwijfel of dat gaat lukken want vorig jaar is het ook al niet gelukt, haha :)

Juudith zei

Succes met je goede voornemens!! Hopelijk gaat het je lukken!!

Liesewiesje zei

Leuke voornemens, veel succes ermee! :)

Ik wens je een gelukkig & gezond 2011 toe! :)

Rosa zei

goede voornemens,hopen dat je ze volhoudt!
x


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC