maandag 10 januari 2011

Personal: Follow your Heart

Image and video hosting by TinyPic
Het is eigenlijk best wel belangrijk om naar je hart te luisteren. Ten eerste is je hart je belangrijkste orgaan (anders zat je nu niet naar mijn site te kijken!), omdat het je in leven houdt. Maar verder is het ook gewoon belangrijk.

Als je niet naar je hart luistert voel je je ook niet zo gelukkig. Want als je telkens maar weer je verstand achterna gaat, kun je op een gegeven moment niet meer lol maken in je leven.
Omdat je altijd het verstandigste doet. Altijd nadenkt over je keuzes. En aangezien je leven alleen maar keuzes heeft..

Ik volg best wel vaak mijn hart. Met mijn schoolkeuzes, maar ook met persoonlijke keuzes.
Zo ben ik dus met mijn beautyblog gestopt, omdat het gewoon niet meer in me zat. Terwijl mijn persoonlijke blog mijn grootste hobby is! Want op vakantie zat ik er telkens maar mee, maar mijn verstand zei nee, en mijn hart zei ja. So here I am! En daar ben ik nog steeds er blij mee, anders kon ik deze artikeltjes niet tikken! En verder weet ik eigenlijk niet meer iets waarbij ik mijn hart volgde. Ik denk dat mijn beautyblog de belangrijkste was. En nu heb ik nog 1 vraagje aan jullie: Volgen jullie je hart?

Love.

5 candy's:

Juudith zei

Goed geschreven!! Ik probeer wel altijd m'n hart te volgen, maar ik wil vaak te goed zijn voor anderen, waardoor ik m'n hart niet volg! Maar dit jaar ga ik wel m'n hart volgen, en ik ben al aardig op weg!

Rosa zei

Meestal volg ik mijn hart wel, natuurlijk denk ik er ook bij na. Want als je helemaal niet je verstand gebruikt, is het ook niet goed.
x

Judith zei

Jaa, ik heb ook dat mijn verstand zegt dat ik wat minder op mijn blog moet zitten ivm school, maar mijn hart wil dat niet.
En momenteel luister ik dus volop naar mijn hart :)

Liesewiesje zei

Ik heb ook vaak mijn hart gevolgd, is inderdaad ook belangrijk net zoals je verstand volgen :-)

Romy zei

Ik volg mijn hart denk ik niet, want ik twijfel zoveel en maak nooit meteen een keuze. En meestal maak ik een foute keuze en naderhand zeg ik bij mezelf van: zie je ik had toch het andere moeten doen!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC