dinsdag 11 oktober 2011

beauty: chocolate lover

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
boven: voor, onder: na
Image and video hosting by TinyPic
 Ik verf nog niet eens zo heel erg lang mijn haar. Mijn natuurlijke haarkleur is namelijk een beetje dof, donkerblond/licht bruin haar en dat vond ik eigenlijk niet zo mooi, dus verfde ik het donkerder met een pakje van John Frieda, die ik gratis had gekregen. Daarna had ik het nog 3 keer geverfd (nog een keer met John Frieda en toen met een Mousse kleuring van Schwarschkopf), en toen daarna vergat ik het een beetje. Ik had niet zo veel zin, maar het begon afgelopen woensdag toch wel weer te kriebelen, dus heb ik het weer donkerder geverft (het was er allemaal een beetje uit). Want op een paar foto's tijdens uitgaan was op de ene foto mijn haar poepbruin en op een andere een beetje... raar. Dus verven die hap.

Hierboven zie je het resultaat. Het is gewoon een simpele verf van dit keer de... Action! Ja, iedereen zegt dat ik dat niet moet doen, omdat het dan anders kan uitvallen (dat klopt ook, vriendinnetje wilde rood en kreeg paars), maar bij mij was dat niet het geval. Het is mooi donkerbruin geworden, wel een beetje met een roodachtige gloed, maar nu vind ik dat juist wel mooi staan. Dus ik vind deze verf wel een aanrader, voor maar €3.95!

Ik heb niet echt een goede na-foto,
dat komt omdat camera leeg was enzo! Excuse-moi!

1 candy's:

beautyforgirls zei

Wat een mooie kleur.
Liefs, xxx


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC