woensdag 31 augustus 2011

fashion: new in

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Uggs €11.00

Ugg mama is back! Vorig jaar heb ik al een lang paar gehad, maar die waren helemaal afgesleten, na 24/7 dragen. En ook die van m'n zus (die droeg ze nooit) heb ik al versleten, dus tijd voor nieuwe! Deze waren in de aanbieding, en het zijn van die kortjes. Je les aimes. Lekker warm aan mijn voetjes! En dat kunnen mijn voeten wel gebruiken met dit herfstige/winterse weer.

Geshopt bij: Bristol
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Nikes €49.99

Na een hele lange tijd geen Nikes meer hebben aangehad, had ik ze gespot en heb ik ze eindelijk weer. En wat zijn ze glam! Ik vind ze echt mooi, en ik mocht ze ook van mijn lieve mams (<3). Ik bedoel: ze zijn girly met roze (en een beetje rood, maar dat zie je niet) en een pied-de-poule printje. Ik vind ze echt geweldig! Ik ga er dus maar niet meer over zeggen, ben er veel te blij mee!

Geshopt bij: Bristol

What I'm wearing: Zwart hemdje (Pieces), Gestreepte trui (H&M), Legging (Action)
en de schoenen, dus.

3 candy's:

Resy zei

Die Nikes zijn echt super leuk!

beautyforgirls zei

Waar heb je die schoenen vandaan? Die nikes? Die moet ik hebben. Leuke dingen.
Liefs, xxxx

Esmay zei

@ beautyforgirls: Staat eronder, bij de Bristol! Echt, ik wist niet dat ze die daar hadden! Vind ze ook supertof!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC