woensdag 10 augustus 2011

fashion: the basics - my opinion

Ik draag heel vaak "the basics". En ja, dat zijn de simpelste kledingstukken die je maar kunt hebben. Maar daarbij kun je wel weer andere dingen dragen. Vandaag laat ik jullie die basics zijn. Mijn mening, en nee ik ben geen fashion weter enzo, maar toch. Misschien vind jij andere dingen weer the basics.

nummer éen - zwart hemdje/shirtje
Image and video hosting by TinyPic
Waar je hem ook koopt, bij de Pieces of bij de H&M, het maakt niet uit. Een zwart hemdje is een zwart hemdje, right? Ik hou van iets langere hemdjes, een beetje een jurkje achtig iets, maar als jij houdt van korte hemdjes (of shirtjes natuurlijk) kan dat ook!
Op de foto: Pieces hemdje

nummer twee - wit hemdje/shirtje
Image and video hosting by TinyPic
Sorry voor de fout in de foto, heb hem al opnieuw geupload maar hij blijft erin zitten!
Net zoals bij de zwarte, dit is ook heel erg handig, want soms zijn er nou eenmaal truitjes waar je liever een wit hemdje onder wil hebben dan een zwarte.
Op de foto: Hema hemdje

nummer drie - zwart vestje
Image and video hosting by TinyPic
Gewoon een simpel H&Mmeke, zo'n zwart vestje met knoopjes, volgens mij heeft elk meisje die wel in haar kledingkast hangen. Je kunt ze namelijk overal wel bij combineren, en dat is natuurlijk altijd welkom. (Je kunt hem ook nog in meerdere kleuren doen, zoals wit of grijs, maar die kleuren heb ik niet, dus voor mij zijn dat geen basics.)
Op de foto: H&M vestje

nummer vier - een strak bodycon rokje

De een heeft liever die van de Sting (betere kwaliteit), de ander vind H&M wel prima. Een zwart, strak rokje, die je over een losser shirtje kan doen zodat het een beetje een jurk ideetje word, maar ook onder je shirtje als een soort van onderlaag iets (weet niet goed hoe je het uit moet leggen). In ieder geval: altijd handig.
Op de foto: geen, sorry, ik was mijne kwijt!


nummer vijf - een zwarte legging/panty
Image and video hosting by TinyPic
Ik hou van dit ding, seriously, als deze dingen niet waren uitgevonden: Ik had dan geen leven. Dit is gewoon zo makkelijk te combineren, en ik draag hem vaak bij veel OOTD's. Gewoon omdat ie lekker zit én je hem overal bij kunt dragen. En panty, ja, zelfde verhaal, ook gewoon heel makkelijk.
Op de foto: Action legging

nummer zes - een zwarte spijkerbroek
Image and video hosting by TinyPic
Eigenlijk hetzelfde idee als de legging, maar kun je de broek altijd dragen, tenzij het hottie hot weer is. Maar in de winter is het wel wat warmer dan een legging en dan is een zwarte spijkerbroek wel een uitkomst. Mijne is niet meer zo zwart wegens veel aandoen en wassen, maar eerst was 'ie écht zwart.
Op de foto: Miss Anna jeans

nummer zeven- een goed zittende spijkerbroek
Image and video hosting by TinyPic
Of je nou gaat voor een duur merk á la G-Star, of voor een simpele van de H&M, het maakt niet uit, als 'ie maar goed zit en als 'ie maar goed aansluit op jou lichaam. Hij hoort niet te los te zitten bij je rug, maar natuurlijk ook niet te strak bij je benen. Ik heb mijn perfecte spijkerbroek gevonden, hij is misschien prijzig, maar ik heb er al éen versleten en dit is dus de tweede. Terwijl ik eigenlijk niet heel erg van de spijkerbroeken ben.
Op de foto: G-Star jeans


nummer 8 - een kort zwart broekje en een kort wit broekje
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Allebei hetzelfde alleen de kleur is anders. Kun je eigenlijk overal mee combineren want wit en zwart zijn echte basis kleuren, als je het mij vraagt. Het zijn trouwens normale broekjes, geen high waisted broekje!
Op de foto's: H&M kort broekje

Wat zijn jou basics?

With love.

4 candy's:

Anoniem zei

Wat een leuke basics!
Mijn basics zijn een goed zittende jeansbroek en een zwart t-shirt met v-neck. Staat iedereen goed

Inner Beauty Battle zei

Hah, deze basics bezit ik sowieso ook allemaal. Van soms zelfs meerdere haha. Ik kan ook niet zonder mijn panty. Draag hem laatste tijd steeds vaker!

Noelle zei

Mijn basics: ik heb heel veel tanktops in verschillende kleuren. Zwart, wit, groen, turquoise, geel... En dan natuurlijk ook de zwarte legging en een Little Black Dress :)

Astrid zei

Ik vind dat je een korte witte bolero moet hebben die kan je over hemdjes en (strapless) jurkjes doen en het ziet er mooi zomers uit. Verder is een zwarte legging en zwarte ballerina's altijd handig. En natuurlijk een mooie jeans.

xx Astrid


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC