donderdag 18 augustus 2011

persoonlijk: yumminess

Image and video hosting by TinyPic
Oh, kijk die lekkere koekjes. Ik moet er echt even eentje eten. Ik heb opeens zo'n zin in chocolade, oh goede timing mom. Je hebt chocolade koekjes in huis. Eigenlijk zou ik gezond moeten eten, maar oh, wat heb ik zin in biscuitjes. Oh, die Ikea chocolade snoepjes. Zo goddelijk. Ik moet er even eentje eten. Oke, er kan nog wel eentje bij. Maar meer niet hoor. Oke, vooruit, nog eentje dan. Om het af te leren.

Yup, ik hou van lekker eten. Chocolade op z'n tijd, mooi vooral heerlijke koekjes of koffiebroodjes met bakkersroom, of biscuitjes. Ik kan me daar echt vol in vreten, zo lekker. Maar helaas. Mijn lichaam kan dat alles niet echt aan. Ik heb helaas niet zo'n lichaam of spijsvertering dat ik alles kan eten, van chips, koek en snoep, tot pizza en patat. Helaas.
Maar zo nu en dan een koekje, of chocolaatje op z'n tijd kan best. En laat het daar nu net tijd voor zijn!

1 candy's:

Resy zei

Ik heb precies hetzelfde, ik hou ook van lekker eten. Alleen is het aan mijn lichaam niet heel erg te zien, maar hier doe ik dan ook wel wat voor (in de vakantie 3x per week halfuurtje hardlopen en in schoolweken 2x tennisles en 2x hardlopen).


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC