zaterdag 12 maart 2011

Personal: It was so much fun - Stage

Oh my god. Ik ben er pas net weer, maar sta alweer te popelen om nog een keer naar stage te gaan! Het was echt zoooo leuk! En vandaag een update van wat ik allemaal moest doen!
Ik ben echt zo blij! Ik wil niet meer naar school :( 


Image and video hosting by TinyPic


Ja, het was echt zoooo leuk! Die kinderen zijn echt superschattig en lief. En ze luisterden ook nog *wonder*. De "eerste" lerares was wel aardig, maar die op woensdag, donderdag en vrijdag mee 'werkte' vond ik aardiger ^^.  Ze heeft me een 9!! gegeven. Omdat ik me er al helemaal thuis voelde. Maar dat was ook zo. Ik weet niet. Maar ook in de lerarenkamer, zo'n vrouw die is he-le-maal gek maar zo aardig. Ze doet het voor de grap hoor, maar ze is zo leuk haha! Maar zij doet 7/8 en dat vind ik geen leuke groep haha.


Verder mocht ik meedoen met een soort van dans-iets. Die kinderen vonden het he-le-maal geweldig, zo leuk om te zien. En ja, ik weet eigenlijk niet meer te vertellen.
Behalve dat ik nu echt zeker weet dat ik met kinderen wil werken later. Ze zijn allemaal zo leuk, zo anders, maar allemaal zo lief. En wat ik ook leuk vind: Niets loopt zoals je gepland had. Dat kán gewoon niet met kinderen. Maar dat vind ik juist leuk!
Ja, ik heb zoals je misschien wel leest een ontzettend leuke week gehad, en het liefst bleef ik daar gewoon, en ging ik niet meer naar school, haha!
Love.

4 candy's:

Anoniem zei

AAHH, wat leuk. Je moet hier ook echt geschikt voor zijn.
Leuk hoor.
Liefs, xxx

Sisier zei

leuk dat je het zo naar je zin hebt :)

Anoniem zei

Mooi dat je het er zo leuk vind! :)

Lisa zei

Mooi dat het zo leuk was!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC