donderdag 17 maart 2011

Personal: Elle's 15 Question - Tag

Ik heb hem niet gekregen, en ik ga hem ook niet doorgeven. Ik vond het gewoon leuk om te doen, as always. Ik zag het op Youtube. En ik dacht: Die ga ik ook gewoon doen! Dus vandaar.
Voel je vrij om het ook te doen, maar het hoeft niet natuurlijk!

1. What do you think you can do but can't?
Oke. Hier weet ik echt even geen antwoord op. Ik zou ook niet weten waarvan ik denk: Oh, dat kan ik. Maar dan kan ik het niet. Want ja zingen, dat weet ik al van mezelf dat ik dat niet kan haha!


2. What's a difficult word for you to pronounce?
Moeilijke vraag, alweer. Een moeilijk woord om te noemen.
Deze vragen laten mijn hersenen wel kraken zeg. Hiervan weet ik het ook écht niet.


3. What is a favorite TV show from your childhood?
Ik denk Sesamstraat, de Teletubbies en dat soort programma's. Oh, en dat programma waar dat schaapje de schuur in en uit gaat. Maar ik weet niet meer hoe dat heet haha.

4. What are your virtues and vices?
Wat zijn je postieve eigenschappen en je slechte eigenschappen.
Ik denk van positief dat ik altijd wel vrolijk ben. Ik heb altijd wel een smile op mijn gezicht. En negatief dat ik nooit geduld heb, en dat alles moet worden zoals ik dat wil. Ook met school, als je met iemand samen wel doen. Het liefst wil ik alles doen,
zodat ik zeker weet dat alles 'goed' gaat.

5. What's more important: love, fame, power, or money?
Dit ga je toch niet stellen. Liefde natuurlijk. Je kan wel net zoveel geld, macht en bekend zijn, als je geen goede vrienden hebt die je helpen kan je wat mij betreft ook niets.
Net zoals familie. Wat als je die niet hebt? Oke dat klinkt heel bot, want ik weet dat ze dat ergens anders niet hebben. Maar ik zou dan niet meer weten wat ik zou kunnen doen hoor!

6. If you could live in any era/time period, when would it be and why?
Ik ben nog niet zo oud, dus ik kan nog niet zeggen: Oh, toen ik 16 was, of weet ik veel wat.
Ik zou eigenlijk niet meer terug in de tijd willen, want ik ben nog maar 14, en alles daaronder vind ik geen leuke leeftijd meer, haha. Omdat je dan eigenlijk niet zo veel kan!


7. If you had to redo your entire wardrobe with 2 stores, what would they be and why?
H&M, of course. Alle laatste mode hebben ze daar, en ook nog voor een goed prijsje. Dus zeker die winkel. En dan nog de Unique denk ik. Die zit hier in mijn dorp wel, en daar koop ik eigenlijk altijd mijn alltime favourite spijkerbroek van G-Star. Die hebben ze alleen daar te koop, geloof ik. En hij zit zo lekker. Ook hebben ze daar Only en dat soort merken. 

8. Can you recall what you were doing a year ago on this day?
Wat ik vorig jaar op deze dag heb gedaan. Ik heb werkelijk waar echt geen idee.
Dat onthoud ik toch niet, joh!

9. Do you have reoccurring dreams? If so, explain?
Ja en nee. Met dromen die je in je slaap hebt heb ik er wel 1 geloof ik. En met dromen van: Ik droom dat ik later een villa heb, daarvan denk ik niet. Van de eerste zou ik even uitleggen:
Toen ik een jaar of 11 was, geloof ik, toen droomde ik heel vaak over mama, dat haar wat overkwam, en dat kwam toen heel vaak terug. Echt zo raar. Gelukkig is mijn mama nog helemaal goed en wel, dus het was gelukkig geen uitkomende droom!

10. What's your horoscope?
Kreeft, of bedoelen ze dat niet? Ik ben jarig op 22 juli, dus ik ben een kreeft.

11. What does your dream bedroom look like?
Oh, dit vind ik altijd zo leuk om te verzinnen. Ik denk met roze en taupe en beige.
En dan met allemaal witte meubels erin, en een tweepersoonsbed.
Natuurlijk nog wel met mijn lieve computertje. En met een mooie walk-in-closet die erbij zit. En een wastafel heeft, en een mooie beautykast. En zo kan ik nog wel meer verzinnen, haha.

12. What position do you sleep in?
Ik lig eigenlijk vrijwel altijd op mijn zij,
een beetje lepeltje-lepeltje, alleen dan zonder iemand erbij, haha!

13. Who is your favorite vampire of all time? Ik heb alleen maar de Twilight vampieren gezien. Dus niet van Vampire Dairies ofzo.
Maar bij Twilight is dat natuurlijk Edward Cullen. Hij lacht zo schattig <3


14. What are you currently wearing on your feet?
Op dit moment gewoon sokken. Beige met bruine strepen, haha. 

15. Do you have neat handwriting? Show us!
Sommigen zeggen van wel. Ik zou zeggen: Oordeel zelf.



Love.

3 candy's:

Judith zei

Haha, leuke tag!

Anoniem zei

Leuke tag :)
Liefs, xxx

Lisa zei

Leuk om te lezen! Ik ben ook een kreeft.:D


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC