zaterdag 5 maart 2011

Beauty: Blue Darkness

Elke maand laat ik jullie een FOTD zien van die maand. Ook deze maand is natuurlijk weer aan de beurt. Want het is tenslotte alweer maart. Deze keer koos ik voor wat blauw grijze tinten, en ik vond de leuk eigenlijk best wel geslaagd, dus vandaar ;)!


Het blauw komt niet echt tot z'n recht op de foto :(

P2 Perfect Face Make-up Base (die gebruik ik wél onder m'n ogen, verder niet!)
Maybelline Superstay 24H Foundation "Cameo"
Catrice Allround Concealer (alleen onder m'n ogen)
Catrice Natural Touch Loose Powder "Transparant Natural"
Catrice Expect The Unexpected blush "Tickled Pink"

GOSH Shadestick "Love that Ivory"
Catrice mono "Metallicious"
Essence mono "Irresistible"
Essence I love Berlin palette "Black"
Essence Sun Club "Long Island Breeze" (highlighter)
Rimmel Soft Kohl Eyepencil "Jet Black"
Maybelline The Colossal Mascara "100% Black"

Wow. Eigenlijk best een hele lijst.
Maar van alles gebruik ik écht niet een dikke laag op m'n gezicht hoor, ik doe echt alles minimaal. Echt alleen dingen die echt nodig zijn! En het is dus echt een beetje een budget look, vooral met de ogen! Dat is niet expres, dat was eigenlijk omdat die kleurtjes wel leuk bij elkaar pasten, dus daar ging ik dan een look bij doen.

 
Love.

5 candy's:

Nynke BBS. zei

Mooie look!
XX

Evelien zei

ziet er mooi uit!

Silke zei

Mooie look, echt leuk!

Anoniem zei

Wauw, heel mooi gedaan. Ook hele mooie en scherpe foto's.
Liefs, xxxx

Juudith zei

Leuke look!!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC