donderdag 24 maart 2011

Fashion: Uitgaans Outfit + Look

Afgelopen vrijdag ging ik weer 's lekker uit. Niet voor de bankhangen en x Factor kijken, maar gewoon naar de 'plaatselijke' discotheek. Ik had natuurlijk ook andere kleding aan dan normaal, en vandaag ga ik jullie laten zien wat precies. Niet heel geweldige kwaliteit want het is met mijn mobiel, maar desondanks hoop ik wel dat jullie het leuk vinden.


Hema Liquid Concealer 04
MAX Foundation powder
Essence Surfer Babe blush

GOSH shadestick "Love that Ivory"
Catrice oogschaduw "Gilbert's Grapefruit"
Essence oogschaduw "Irresistable"
Maybelline The Collosal mascara


Zwart hemdje - Pieces
T-Shirtje - H&M
Rokje - Coolcat
Panty - Action
Tasje - Sieraden winkeltje
Schoenen (niet op de foto) - Bristol

Geen sieraden, want dan was ik helemaal vergeten, haha.

Hoe kleden jullie je als je uitgaat?

Love.

5 candy's:

Juudith zei

Leuk zo!! Leuke outfit!! En wat zit je haar leuk!!
Ik heb altijd gewoon een spijkerbroek aan als ik uitga, ghehe..

Lies zei

Super leuke kleding!

Anoniem zei

Dat staat je zo goed. Leuke outfit. Je haar zit ook lekker vol volume. Leuk hoor.
Liefs, xxx

Josephine zei

Jouw haar :O

Dewy zei

Ik kleed me in het dagelijks leven ook zo .. niet alleen met uitgaan:P
je ziet er leuk uit!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC