maandag 14 maart 2011

Lifestyle: Love this Book

Ik hou echt zo erg van boeken lezen. Als ik er geen heb om te lezen word ik een beetje gek, want ik weet niet wat ik dan 's avonds voor dat ik ga slapen moet doen (ik móet wat doen :P!). En vandaag heb ik weer een tipje voor jullie, dit boek moet je namelijk echt lezen!



Steph is veertien jaar en aan het winkelen, als ze opeens word aangesproken door iemand van een Engels modellenbureau, die haar vraagt om voor een test shoot naar London te komen. Steph word ontdekt! Ze mag modellenwerk gaan doen in Japan, Milaan en Barcelona, en ontmoet topmodellen, sterren en beroemdheden!
Maar het modellenleven is niet alleen maar glitter en glamour. Ze moet keihard werken en die nodige obstakels overwinnen. Niet alleen als model, maar ook in de liefde.

Zelf heb ik dit boek al 2 keer gelezen. En de verhalen blijven gewoon leuk. Al moet ik zeggen dat wel een tijd tussen zat (1 jaar ofzo?). Zeker een aanrader wat mij betreft, en ik wíl, nee moet, die andere delen ook lezen (4 en 5)!

Love.

3 candy's:

Anoniem zei

Die heb ik ook. Dat is zo'n leuk boek.
Liefs, xxx

Juudith zei

Klinkt wel goed zoals je het omschrijft!!

Karen zei

Ik heb alle 5 de boeken en ik kan ze blijven lezen, echt zo leuk!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC