vrijdag 20 januari 2012

photography: light painting

Photobucket Photobucket
Iemand uit mijn klas, die ook een spiegelreflex heeft, had dit gedaan, en ik vond het echt amazing. Dus ja, ik wilde 't ook uitproberen. Veel waren mislukt, want die waren dan te licht. Je moet namelijk in een donkere kamer zijn, donker instellen (ik weet niet hoe je dat noemt. Edit: Diafragma, thanks to Moniek.), lange sluitertijd en geen flits. Oh, en een lampje. Ik vind 't resultaat echt vet. Dus, thanks classmate!

Follow: Twitter // Bloglovin // Flickr

8 candy's:

Nathalie zei

Wow, erg bijzonder! Ziet er goed uit! x

Resy zei

Echt super leuk gedaan!

Moniek zei

Met donker instellen bedoel je denk ik het diafragma! ;) Wij hebben dit op school ook veel gedaan, superleuk!

Josephine zei

Nice!

beautyforgirls zei

Echt heel erg gaaf.
Liefs, xx

Anoniem zei

Haha superleuk om te zien. Nog leuker wanneer je het zelf kan. (:

Axelle zei

oooh ik ga het zelf ook eens proberen ! :D

Nathalia H. zei

Superleuk gedaan
dankje voor de tip ♥


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC