zaterdag 28 januari 2012

new in: owling moustache

Photobucket 
Besteld bij sieradenkistje.nl. Een webshop vol met leuke ringen, kettingen, armbanden. Oh, en oorbellen, niet te vergeten. Ik was zelf internet aan het afstruinen naar leuke ringen, want ik wilde heel graag mijn moustache ring terug (ik had er 1 van de Claire's, kapot gegaan door nichtje, niet meer te maken). Want ik miste 'm. :( Nu heb ik een nieuwe. Hij is anders, maar ach, I like!
 Photobucket
What's in it.....?
Photobucket Photobucket Photobucket
Uilenring €5.95 // Moustache ring €6.95

Persoonlijk vond ik mijn moustache ring van de Claire's leuker, die was groter en zonder goud. Maar ach, ik vind dit een leuke vervanger en ik hoop dat deze het wat langer volhoud!

Ga dus zeker even naar sieradenkistje.nl voor nog véel meer leuke sieraden voor fijne prijsjes!
Follow: Twitter // Bloglovin // Flickr

7 candy's:

Bertine zei

Wow die moustache ring is echt super gaaf!!

Cariena zei

Ik vind die nieuwe moustache ring ook hartstikke leuk! (op de foto hihi) x

beautyforgirls zei

Beide zijn ze onwijs leuk.
Liefs, xxx

Anoniem zei

Ik heb ook een mustache ring (;
Dat uiltje is wel heel cute ;D
x

FangFang zei

Die mustache ring heb ik ook! Heeeel leuk is die :)

Juudith zei

Oooee leuk zijn ze zegg!! Die uil is cutee

Anoniem zei

Ooooww Myyy Gooodd die mustache ring moeet ik hebbeenn ik heb zelf wel de oorbelleenn maar de ring moeet ik ook hebbeenn !


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC