maandag 4 oktober 2010

Accessoires: My mom found It!

Ik ben al dagen, weken, maanden mijn horloge kwijt, die ik heel lang geleden kocht bij de Kruidvat. Ik vond hem toen echt zo prachtig, en ik was er zo niet blij mee dat ik hem kwijt was. En ja, toen was ik hem maaaaanden kwijt. En nu...



Niet meer! Mama heeft hem gevonden (wanneer vind mama iets nou niet?), en natuurlijk, gelijk weer een preek dat ik voorzichtiger moest zijn met mijn spullen en blablabla. Maar wat mama zegt klopt ook echt ontzettend, ik ben chaotisch, en daar kan ik zelf niks aan doen. Ik leg ergens iets neer, en de volgende dag weet ik het echt niet meer waar ik iets heb gelaten. Sorry, het is gewoon een slechte eigenschap van me! Ze had hem trouwens gevonden in mijn kledingkast, en hoe die daar terecht is gekomen weet ik écht niet, hihi :$!


Maargoed, mijn mama heeft mijn horloge weer gevonden, en wat ben ik blij. Want een horloge maakt de outfit. Nouja, accesoires maken de outfit, en een horloge is een accesoire toch?! Hij is trouwens van het merk True Spirit, en die verkochten ze heel lang geleden bij de Kruidvat. Nog steeds hebben ze wel horloges, maar zo nu en dan, en dan steeds verschillende. Ik ben in ieder geval blij dat mams hem weer heeft gevonden! So, thanks mom!

Zijn jullie ook chaotisch? Of raken jullie ook snel jullie spullen kwijt? Of ben ik echt de enige?

Veel liefs, Esmay

ps. Hebben jullie jullie dieren wel verwend? Het is dierendag! (4 okt.)!

7 candy's:

Anoniem zei

Heel mooi horloge. Het is inderdaad maar goed dat je mama hem terug heeft gevonden. Kun jij hem weer lekker showen. Maar je bent dus echt een chaotisch type. OMG, dan moet je eens een weekje bij mij komen. Wedden dat het dna over is. Ik ben echt een planner/organisator. Ik ben perfectionistisch. Ik raak hooguit 1 keer in het jaar mij sleutels kwijt:P hahaha. Liefs, xxxxxx

Josephine zei

Leuk, enne, war lag die ^^

Eline zei

Ik ben juist heel netjes, weet altijd waar alles ligt enzo. Toen ik jonger was (een jaar of 17) toen was ik ook echt zo'n chaoot. Dat hebben bijna alle pubers, heeft met de ontwikkeling van het brein te maken!

Elisa zei

Fijn dat je moeder hem weer gevonden heeft.
Ik ben ook heel vaak iets kwijt, echt irritant..

Ik heb een liksteen gekocht voor mijn hamster :)
En ik geef de dieren extra veel aandacht.

Juudith zei

Beter dat je moeder um weer gevonden heeft..!!

Esmay (admin) zei

@ Kalyso: Ja normaal ben ik ook wel zo,
qua schoolwerk enzo :P! Dan wil ik alles ook perfect zo als ik dat wil, en ik wil mijn kamer altijd netjes, enzo.
Maar met zulke dingen ben ik wel echt een chaoot :P!

@ Josephine: In mijn kledingkast haha :P!

Noelle zei

Ik was 'vroeger' heel erg chaotisch maar sinds ik samenwoon, ben ik heel erg georganiseerd. Leven in een schoon en net huis is het lekkerste (vind ik).


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC