zaterdag 30 april 2011

update: what do you like?

Om het toch maar nog een keer te doen, weer een vraagje voor jullie. Gewoon, omdat ik wel erg benieuwd ben naar de vraag van deze keer, jullie antwoorden. Want  anders weet ik niet wat jullie leuk vinden, en blijft het 'saai' voor jullie!

Welke posts vind je het leukst?

Gewoon nieuwschierig naar jullie antwoord. Want dan kan ik zulke posts vaker schrijven, en dat maakt het voor jullie dan weer wat leuker, wat natuurlijk ook heel erg belangrijk is. Want ik wil mijn blog natuurlijk leuk voor jullie maken, ik vind namelijk alles wel leuk om te schrijven, te fotograferen of te testen.

Love.

7 candy's:

Anoniem zei

Inspiratie posten, personal posten. En dat soort dingen.
Liefs, xx

Anne zei

Outfits & shoplogs! :D

Rani zei

Ik vind beauty gerelateerde artikels het leukst, natuurlijk. Dit interesseert mij het meest! Ik vind ook nagellak posts super om te lezen!

Myrthe zei

Ik vind shoplogs altijd leuk om te lezen, en ook houd ik van revieuws, zodat ik de mening van de blogger kan horen en productfoto's kan zien. En daar horen ook ... of the day's bij! :D xx

Life of Lisa zei

reviews, shoplogs, OUTFITS, wishlists, nagellak, personal! :D

Josephine zei

Aan mij heb je waarschijnlijk niks, maar ik vind alles wel leuk om te lezen :)

Kelly zei

Personal! Je schrijft deze artikels altijd zó leuk!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC