dinsdag 5 april 2011

Lifestyle: Do you want a L.A. Candy?

Image and video hosting by TinyPic


In Los Angeles draait alles om zien en gezien worden. De stad heeft alles: een bruisend nachtleven, hippe designerwinkels, mooie mannen... Jane Roberts en haar beste vriendin Scarlett, nog geen twee weken geleden verhuisd naar L.A., kunnen hun geluk niet op wanneer een tv-producer hen vraagt voor zijn nieuwe realityshow, L.A. Candy. Ja, natuurlijk doen ze mee! Een nieuw, chic appartement, gratis designerkleding, toegang tot exclusieve clubs en restaurants die ertoe doen... Wie wil dat niet?
Zodra de show van start gaat, lijken Jane en Scarlett in een achtbaan terecht te komen. Ze worden beroemd en ineens is iedereen in hen geïnteresseerd: oude vrienden,vage kennissen en knappe onbekenden. Het duurt echter niet lang voordat Jane zich realiseert dat in L.A. niets is wat het lijkt...

Zelf vond ik dit echt een harstikke leuk boek. Heel realistisch, omdat je Lauren er zelf in herkend. En dat maakt het zo leuk. Ze schrijft in dit boek alles wat ze zelf een beetje heeft meegemaakt. Natuurlijk wel met een omweg, maar toch. Wat ik wel merk is dat ik Jane echt zie als Lauren Conrad, dus als ze bijvoorbeeld in een discotheek zijn dan zie ik Lauren voor me in een discotheek. Heel raar, maar het gebeurt bij mij, haha.
Zeker een aanrader!


Bol.com  €14.95

Engels: Hardcover
Nederlands: Paperback
Love.

1 candy's:

Anoniem zei

Dat is zo leuk boek. Ik heb ze ook.
Liefs, xxx


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC