vrijdag 1 april 2011

Personal: 1 april, kikker in je bil!

Het is weer zover, de jaarlijkse grappendag. Op deze dag komen de gauwe ouwe natuurlijk voorbij zoals: "Je veter zit los" of "Je hebt een vlek in je broek". Maar sommigen zijn natuurlijk heel creatief, en bedenken een nieuwe.



Zelf ben ik helemaal niet van het 1 april. Ik kijk er niet naar uit, om het zo maar te zeggen.
Natuurlijk is het wel leuk als er iemand intrapt, maar je baalt er natuurlijk wel van als je zélf erin trapt, haha.

In ieder geval, ik hoop dat jullie er niet allemaal zijn ingetrapt,
en welke zin kunnen jullie éven niet meer horen omdat je ze vandaag al genoeg gehoort hebt?

Love.

4 candy's:

Anoniem zei

Wat een leuke cupecakes.
Kikker in je bil, die zin heb ik al genoeg gehoord.
Liefs, xxxx

Kelly zei

Ik las deze op twitter en vond 'm best geniaal haha:
Er zaten 2 kikkers in een café een biertje te drinken, de ene kikker zegt tegen de andere 'Hè je veter zit los.' De andere kikker bukt om zijn veter te strikken. De andere kikker pakt hem van achter en stopt z'n -dingetje- in z'n kont. 1 april, kikker in je bil!
Ik snap het als je deze verwijdert maar ik wilde hem gewoon even laten weten.

Ik houd verder niet zo van 1 april, en ja hoor ik ben er weer ingetrapt. Maar ik was wel degene die er het hardst om kon lachen, wel leuk dus. Liefs!

Lies zei

Ik heb echt een hekel aan 1 april! Ben blij als het morgen weer over is :-)

Sam zei

Inderdaad hele leuke cupcakes!

xx


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC