dinsdag 4 januari 2011

Personal: Haat/liefdeverhouding


Ja, ik heb een haat/liefdeverhouding.... met mijn zus. Iedereen denkt dat wij nooit ruzie hebben, maar oh men, wat kunnen wij bekken tegen elkaar.
De ene keer dan zijn we heel aardig tegen elkaar, en wil het allemaal wel. Dan zijn we een soort van 'vriendinnen'. En dat is ook allemaal wel heel aardig, maar soms is het ook een ramp.
Want eigenlijk hebben mijn zus en ik niet echt dezelfde bezigheden, ik hoú van make-up, zij draagt enkel mascara en is er totaal niet geintresseerd in. Zij houdt van paardrijden, en oke, ik ook. Maar ik doe het alleen nooit meer.
Maar soms, poeh, dan wil je niet een in de búurt zijn! Dat is echt horrible for you!
Want dan schreeuwen we van hier tot Tokyo. En meestal gaat het om iets kleins, maar soms ook niet. Nouja, ik ga er niet te veel over zeggen, want je wilt het allemaal niet weten!
Maar in ieder geval: Ik zou niet zonder haar meer kunnen. Ik zou me dan echt alleen voelen, ook omdat we elkaar meestal wel aardig vinden hoor!
Love.

7 candy's:

Anoniem zei

Hihi, ik heb een broertje. En wij hadden vroeg altijd heel veel ruzie. Maar nu is die ouder en kunnen we het heel goed met elkaar vinden. Maar ik zou ook niet zonder hem kunnen.
Liefs, xxx

Judith zei

Ik heb zelf nog 2 zussen & 1 broer, dus ik weet hoe je je soms voelt :)

Marjolein zei

Herkenbaar! Ik heb ook een haat/liefde verhouding met mijn broertje. ;p

Liesewiesje zei

Ach, dat hebben de meeste wel met hun broert of zus ;) Ik heb ook zo een verhouding met mijn broer hoor :) Ene keer lachen we veel samen en komen wij goed overeen en andere keren dan is het minder leuk :p haha :)

Juudith zei

wha, dit heb k met m'n broer.. nu we ouder worden word het wel minder, maar we konden er ook wel wat van!! haha

Rosa zei

heb het zelfde met mijn broer, alhoewel. hoe ouder we worden hoe minder het is. meer kleine ergernissen enzo.
x

Sisier zei

haha geniaal plaatje erbij ook :P Ik heb het gelukkig nooit zo erg met mn broertje, al heb je met broers en zussen denk ik altijd wel momenten haha


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC