zondag 9 januari 2011

Personal: Books I gonna Read

Ik hou van boeken lezen, want dan kun je zelf het beeld bij bedenken, en alles zo leuk als je zelf wilt. En ik heb natuurlijk ook boeken die ik nog ga lezen. Ik heb ze al in huis, dus ik kan zo beginnen! Ze zijn trouwens niet echt van mij, maar van de bieb ;)!

Image and video hosting by TinyPic
Kate Brian - 2 vriendinnen, 1 ex en een droomprins
Image and video hosting by TinyPic
Lindsey Kelk - Ik hou van Parijs
Image and video hosting by TinyPic
Sara Shepard - Pretty Little Liars

Binnenkort ook nog een blogpost met boeken die ik al heb gelezen, en dan een kleine "review"? Ja of nee? Say it!

Love.

10 candy's:

Juudith zei

jaaa leuk!! De titels zijn iig wel leuk! dus een riview is altijd handig!

Anoniem zei

Niet om betweterig te zijn, maar je hebt best vaak fouten als je in het engels schrijft.
Zoals in je titel staat: Books i gonna read.
Dat betekent dus: Boeken ik ga lezen.
Dan is het ´Books i am going to read´, of ´books i´m going to read´

Verder lijkt het me wel leuk om een review over pretty little liars te lezen.

Femke zei

Dat eerste boek wil ik ook gaan lezen maar nog niet gevonden bij ons in de bieb, steeds uitgeleend.

PLL boeken zijn heel leuk ik heb 4 van d 5 nu al gelezen ik kon maar niet stoppen met lezen.

Romy zei

Jaa, leuk als je een artikel schrijft over hoe het boek was!

Claudia zei

Ahhhh Pretty Little Liars, geweldig! Ik ben fan ;D
Je moet ze echt allemaal lezen joh, echt leuk!
Er is ook een serie van he ;)

Liesewiesje zei

Veel leesplezier toegewenst! :-)

Esmay (admin) zei

@ Anoniem: Ik heb het opgezocht, en het betekend allemaal hetzelfde?! :$ Dus ik neem aan dat dit wel goed is? Ik weet het ook niet, nu laat ik het zo. Ik vind het trouwens helemaal niet erg dat je me erop wijst, want als ik wel fouten maak, dan kan ik die verbeteren!

Lisa :) zei

Jaaaaa je moet zeker een boek gaan reviewen ;p

Rosa zei

Pretty Little Liars is echt leuk!
x

Naomi zei

Dat boek van Kate Brian is gewéldig! En PLL ook natuurlijk


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC