maandag 31 januari 2011

Beauty: Lush "It's Raining Men" Douchegel

Vandaag weer 's een beautyreview over een heerlijk doucheproduct. Het is van de LUSH Valentijnscollectie, en aangezien dat alweer bijna is, ga ik hem vandaag voor jullie reviewen. Ik heb het zo goed als ik kon uitgeprobeerd, dus vandaag mijn mening!

Image and video hosting by TinyPic

De verpakking vind ik leuk. Typisch LUSH! Eigenlijk is dit mijn eerste LUSH product, maar ik zie altijd wel foto's op blogs van LUSH, en de grote lettertype is gewoon altijd hetzelfde, en dat vind ik leuk. Dan vind ik de producten allemaal goed bij elkaar passen!
Verder is de verpakking niet echt bijzonder, gewoon simpel, maar leuk.
Ook staat erop door wie het gemaakt is, en wanneer. Ook staat er een leuk tekstje op:
Hallelujah! God bless Mother Nature! Ze laat het mannen regenen en ze zorgt voor de heerlijke honing en exotische bloemen in deze Shower Gel. Get absolutely soaking wet en wassen maar!
Echt superleuke tekst. Maakt het gelijk wat vrolijker.

Image and video hosting by TinyPic

Het zit gewoon een zo'n flesje, met een normale dop. Wat wel een beetje vervelend is dat je heel hard op de verpakking moet drukken, anders gaat de douchegel er gewoon niet uit. Dat is best wel irritant, maar ik heb alles over voor de .... geur! Oh mijn god. Die is zó lekker. Het is de geur van de "Honey I washed the Kids" zeep (ook van LUSH), en die hebben ze nu in een douchegel gedaan. Zoveel handiger.
En trouwens: De geur ruik je nog heel lang. Dus je moet hem wel lekker vinden, al denk ik dat iedereen hem wel lekker vind.

Image and video hosting by TinyPic

Verder schuimt de douchegel ook heerlijk. Vooral met een puff. Je hele lichaam zit onder het schuim. Dat is echt heel fijn. Verder heb ik er eigenlijk niets meer over te zeggen. Het is gewoon een heerlijke douchegel, én hij ruikt harstikke lekker!

Kortom: Kopen die handel!
Hij is €7.95, en je kunt hem kopen in de LUSH winkels en de webshop!

Love.

5 candy's:

Inner Beauty Battle zei

Super leuk!
Neem ook eens een kijkje op mijn blog,
ben nieuw hihi.

Anoniem zei

HMMMMM(L)
Heerlijk gewoon.
Liefs, xxx

Liesewiesje zei

Helaas is de honing geur niks voor mij :/

Esmay (admin) zei

@ naturalbeauty: Sorry, maar dit vind ik ook een beetje spam!
Volgende keer niet meer alsjeblieft!

Rosa zei

ik lees overal zo veel goeds over deze zeep. nu wil ik hem ook wel eens in het echt ruiken, haha!
x


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC