vrijdag 15 oktober 2010

Shoplog: Nieuwe winterjas

Ik heb een nieuwe winterjas gekocht! Het was ook wel nodig, want die van vorig jaar zat gewoon niet meer lekker. Ik vond hem nog wel mooi, maar hij zat niet meer lekker, en ja, dan vind ik het ook niet fijn om 'em aan te hebben, en daarom dus een nieuwe!



Mobiel kwaliteit, sorry!

Meet him! Ik vind hem zelf echt superleuk!
Hij is van nepleer, en een beetje een korter model. Hij ziet er ook een beetje uit als een motor-jack, maar dat vind ik eigenlijk wel leuk! Dat maakt 'em stoer!
Ik heb 'em gekocht bij de Bristol. Geloof me, bij ieder andere winkel hadden ze helemaal geen mooie! Kwam ik bij de Bristol (Budget-store).. Daar hadden ze 'em! Mijn liefde, hihi!
Hij was maar €29.95, wat absoluut niet duur is, en ik ben er ontzettend blij mee!

Wat voor soort winterjas hebben jullie?

Veel liefs, Esmay

6 candy's:

Elisa zei

Leuk!

Frauke zei

Mooi hoor:)

Anoniem zei

IK vind het een hele mooie winterjas. En voor die prijs. Echt een koopje dus. Staat je goed meid. Liefs, xxxx

sofie zei

Erg leuk! Ik heb 2 winterjassen: zo'n leren als jij, maar dan in het rood en een dikke zwarte met een bontkraag.
x

Natasja zei

Leuk, maar ik hou niet zo van een kort model, vind dat altijd zo koud =P

Sisier zei

mm ik vind m ook een beetje kort, zou t eerder een herfst jas noemen zeg maar haha :P Heb zelf ook zoiets maar als t echt koud wordt heb ik wel een langere warmere jas hoor :P
Maar hij is wel leuk :D


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC