woensdag 13 oktober 2010

Beauty: Catrice Multi-Colour "Riviera Rose" Rouge

Vandaag een review over het Catrice Multi-Colour Rouge palletje. Dit is een palletje met 4 verschillende kleurtjes, die samen echt supermooi zijn! Ik heb 'em getest, en ik ga 'em vandaag voor jullie reviewen!




De verpakking vind ik simpel gezegt cheap! Dat doorzichtige plastic is gewoon niet mooi! Catrice heeft namelijk ook andere blushes die met zwart plastic zijn, en die zien er veel mooier uit! Erg jammer dat ze niet de tijd in de verpakking hebben gestopt, maar het gaat natuurlijk om het product...


Links: Schaduw / Rechts: Zon
 De kleurtjes zijn erg mooi. Maar ik vind ze niet echt een blush! Ik vind de kleurtjes meer mooi als highlighter, omdat ze zo mooi licht en shimmery zijn! Als je ze mixt komt er een beetje een rozige kleur uit! Die is echt prachtig, maar dat zie je zo wel op de foto!


Boven: Schaduw / Beneden: Zon

 De kleur is echt zo mooi! Heel erg mooi licht, echt prachtig als highlighter!
Ja, dit palletje is echt prachtig, maar niet als blush! Ik zou hem ook niet kopen als je persé een blush wil, want ik vind het veel en veel mooier als highlighter! Ik gebruik 'em ook dagelijks!
Zeker een aanrader, wat mij betreft!

De Catrice Multi-Colour Rouge in de kleur "Riviera Rose" is te koop bij de Kruidvat en bij de meeste Trekpleister fillialen voor rond de €3.50!

Veel liefs, Esmay

7 candy's:

Anoniem zei

Ik ben het met je eens. De kleuren lijken inderdaad meer een highlighter dan een blush. De verpakking, het is simpel en cheap:P Hihi, wel vind de kleur mooi. Liefs, xxxxx

Eline zei

Ja dit is een leuk palletje voor die prijs!

Frauke zei

Hmm niet echt goede kwaliteit als je 't mij vraagt;p

sofie zei

die blush heb ik ook, die moet ik dringend eens uittesten!
x

Martine zei

Die klinkt wel fijn!

x Martine

Laura zei

Ziet er erg mooi uit!

Tatjana zei

Ziet er inderdaad mooi uit!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC