zondag 10 oktober 2010

Beauty: Pink Ribbon "pink"

Het is nu alweer de 10de van de maand, en you know. Dit is de maand van de borstkanker. In deze maand is Pink Ribbon volop actief (natuurlijk altijd wel, maar toch), en ze komen uit met leuke armbandjes! Maar je kunt ook wat anders doen...




Ja, je kunt dus je pinknagel roze lakken voor Pink Ribbon!
Ik heb dit ook gedaan, en de rest gewoon grijs gelaten.
Ik heb op mijn pink Catrice Princess for a Day,
Op de rest heb ik een grijze kleur van Catrice, namelijk London's Weather Forecast,
Ik vind het er zo best leuk uitzien, het roze knalt er lekker uit! Me likes!



Heel veel mensen op school vroegen trouwens: Waarom heb je alleen je pink roze? En ik maar vertellen dat het voor Pink Ribbon was! Ze vonden het nog best leuk ook!
Dus wees niet bang en lak ook je pinknagel roze!

Hebben jullie ook al je pink roze gelakt?

Veel liefs, Esmay

ps. Het is vandaag 10-10-10, haha! Wie zou er allemaal trouwen vandaag?
Het is echt zo'n trouwdatum, hihi :$!

4 candy's:

Eline zei

Ik heb de nagel van een vriendin roze gelakt, telt dat ook:P

Frauke zei

Leuk, ik heb het ook gedaan;p

Elisa zei

Mooi!

Anoniem zei

Hahaha, het ziet er wel grappig uit. Hihi, leuk gedaan. Liefs, xxxx


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC