maandag 13 december 2010

Fashion: All about the Bows

Ik droeg deze outfit, en ik vond het zo schattig dat ik het jullie moest laten zien. Ik heb namelijk heel veel strikjes in deze outfit. En ik heb hier een outfit aan met mijn nieuwe hakken, dus dat was ook weer een reden!

Ik trek hier echt een rothoofd..





What do I wear?
Zwart hemdje - Pieces
Wit shirtje met Franse tekst - H&M
Zwart vestje - H&M
Maillot - Action
Heels - H&M
Strikjesring (die je niet zo goed kan zien) - Takko

Love.

7 candy's:

Elisa zei

Leuk dat jij gewoon het dak op kunt vanuit je kamer!
En hele leuke outfit :)

Juudith zei

Leuke outfit!! Was dat niet koud die foto's zo maken!

Anoniem zei

Hihi, inderdaad kan je de ring niet goed zien:(.
Maar wat een leuke foto's. Die hakken zijn zo mooi.
Die outfit staat je goed.
Liefs, xxxx

Liesewiesje zei

Leuke outfit en foto's! :)

Anoniem zei

Leuk outfit, jammer alleen dat de fotos van zo ver weg zijn!

Esmay (admin) zei

@ Elisa: Nou, om eerlijk te zijn is het niet vanuit mijn kamer. Het is zegmaar gewoon een minikamertje en daarvan kun je op het dak. :)!
@ Juudith: Ja, was best wel koud! Maar ik heb het er allemaal voor over haha!

Rosa zei

Leuke outfit! net als milou zegt, foto's zijn van ver weg gemaakt, daardoor is het moeilijker te zien..
x


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC