zondag 15 januari 2012

photography: in the forest

Photobucket 
Vanmiddag gingen papa en mama naar het bos, en natuurlijk wilde ik best even mee. Niet alleen even de benen strekken maar natuurlijk ook omdat ik mijn camera daar ook wilde uitproberen. Dit is een selectie uit de mooiste foto's, vind ik zelf natuurlijk!
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Follow: Twitter // Bloglovin // Flickr

7 candy's:

Resy zei

Wauw! Ik vond je foto's altijd al mooi, maar nu je je nieuwe camera hebt zijn ze echt prachtig. Kan er niet meer over zeggen dan alleen maar WAUW

Juudith zei

Mooie pics!!

beautyforgirls zei

prachtige foto's, vooral die laatste.
Liefs, xxx

Evelien zei

Leuke blog heb je, met mooie foto's!

Noelle zei

Mooie foto's! Dit moet ik ook vaker doen, boswandeling. We wonen vlakbij een vallei met hele mooie natuur en gingen we soms elke week wandelen maar nu het koud is, liever nog even niet!

tineke zei

Je hebt mooie foto's gemaakt! Het bos is met dit weer ook een perfect canvas!

Melisa zei

Hele mooie foto's! Het lijkt me zo heerlijk om dichtbij een (groot) bos te wonen. :)


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC