donderdag 5 januari 2012

personal: er komt niks zinnigs uit mijn vingers

Image and video hosting by TinyPic
Zoals de titel al zegt. Mijn vingers willen even niet meer. Net als mijn gedachtes trouwens. Meestal typ ik zo een paar artikels achter elkaar, omdat mijn vingers zoveel te vertellen hebben, dat ze gewoon niet stoppen met typen. En ook mijn gedachtes zijn er helemaal bij. Dán komen de goede, grappige artikels omhoog. Maar vandaag wil dat even niet.

Een writersblock heet dat. Dat een schrijver even niks meer kan verzinnen om het vloeiend te laten lopen. Ik ben dan wel geen schrijver, maar toch heb ik een writersblock, omdat 't gewoon eventjes niet wil. Of heb ik iets anders? Een winterdipje? Lijkt me niet heel erg sterk, want deze winter is fucked up. Regen, wind, onweer. Ja, echt een winter zoals ik het me zou voorstellen. Nee. Misschien komt 't ook wel doordat ik door m'n foto's heen zit. Maar ik wil nog even wachten voordat ik nieuwe maak, want.... Nee, dat zien jullie morgen wel (oehlala, dit is een preview!).

Nja, over een paar daagjes zit ik vast weer bomvol ideeën, so don't worry.

4 candy's:

Anoniem zei

kan altijd overkomen en daarna kom je vaak met de beste ideen ;D

Anoniem zei

Tot over een paar daagjes!
Dan lukt het sowieso wel weer :-)
x

Peggy Timmermans Visagie zei

Meid, ik snap hou helemaal! Ik ken dat gevoel! Hoop dat je snel weer aan de slag kan gaan!

Milou zei

Ah, komt wel goed! Voor je het weet zit je weer barstensvol inspiratie, dit komt misschien wel op het meest onverwachte moment ooit. :-)


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC