zaterdag 12 november 2011

shoplog/new in: random beautyness

Image and video hosting by TinyPic
Niet van een bepaalde dag, maar van een paar random dagen. Zo had ik bleek nodig, en kreeg ik wat binnen. En dat is natuurlijk material voor een shoplog, aangezien ik een beetje in de knup zit met artikelen enzo. Gewoon een klein winterdipje, maar komt goed :):).
Image and video hosting by TinyPic 
Pupa Nail Art Kit €12.50 (review material)
Image and video hosting by TinyPic 
Schwarzkopf Live Color XXL Ontkleurder €12.49
Image and video hosting by TinyPic 
Catrice Papagena "Enter The Undergrowth" €1.00
Image and video hosting by TinyPic
Rimmel MAX Volume Flash mascara - Sexy Curves mascara €12.99
Image and video hosting by TinyPic
Stargazer Semi-Permanent Conditioning "Purple" €6.90

Ik hoop btw. dat die Stargazer verf oke is. Aangezien er staat Semi-Permanent.
Dus ik hoop dat 'ie toch wel eventjes wat langer uithoudt dan 1 weekje!

4 candy's:

Josephine zei

Arggh Esmay, KLEUR JE HAAR! Ik ben zo benieuwd, hahaha.

Littlefashiolista zei

leuke dingen heb je gehaald!
ik ben ook heel erg benieuwd!

Resy zei

Leuke koopjes!

beautyforgirls zei

De sexy curves mascara is zo fijn.
Liefs, xxx


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC