dinsdag 29 november 2011

lifestyle: tosti maar dan anders

Image and video hosting by TinyPic
Tosti, wie houdt er niet van? Ik vind het echt heerlijk. Maar soms heb je gewoon eventjes geen tijd om het tosti-ijzer weer erbij te halen, wachten tot -ie warm is, broodje erin, je kent het wel. Daarom vandaag een snelle Jelle tip. Ik vind dit zelf echt heel lekker, ook al is het misschien übersimpel! Oh, en vriendinnetje vond 't ook lekker. Said so.
Image and video hosting by TinyPic
What do you need:
  • Magnetron
  • Bord
  • Broodje
  • Ham
  • Kaas 
What to do:
Heel simpel: Broodje op een bordje (die tegen hitte kan), en daarop een plakje ham en plakjes kaas (ik doe er zelf 3). Dit doe je ongeveer éen minuut in de magentron. Soms wat langer, soms wat korter. In ieder geval dat de kaas toch wel gesmolten is, ook in het midden. Soms pruttelt het was, maar dat is niet zo heel erg. En als het dan zo goed als gesmolten is, haal je je broodje eruit. Bij mij is de kaas gesmolten, de ham iets harder geworden, en het broodje is ook een beetje hard geworden. Omnomnomzz, eet smakelijk!

6 candy's:

beautyforgirls zei

Dat ziet er heerlijk uit.
Liefs, xxx

tineke zei

Hey, die kende ik nog niet! Wat ook lekker is (al moet je wel van ketchup houden) een geroosterd broodje insmeren met ketchup, dan kaas er op en eventjes in de magentron. Die vind ik altijd zo ontzettend lekker! :D

Caithlin zei

Ik prefer toch mijn spongebob tosti ijzer! haha.

Anoniem zei

Ja dat doe ik ook altijd! Supermakkelijk en handig. :)

Naomi zei

Oeh.. Goeie. Ik doe dit namelijk ook nog wel eens met een broodje en alleen kaas. Maar ik zal de ham een kans geven. ;)

Juudith zei

Hmmmm jumyyy


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC